ג'קי בן זקן: "הבעיה היא קטאר. הפתרון הוא להטיל עליה סנקציות"

האיש החזק במ.ס אשדוד פרסם את הזווית האישית והמעניינת שלו לכך שמועדוני הכדורגל באירופה לא מזדהים עם ישראל: "בלי כסף אין טרור!!!"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

איש העסקים ג'קי בן זקן, מי שעומד בראש מועדון ספורט אשדוד, סיפק היום (חמישי) זווית אישית מעניינת לעובדה שעל אף מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס על אזרחי ישראל, (גם) עולם הכדורגל כמעט שלא הביע או מתכוון להביע תמיכה במדינת ישראל.

"הבעיה של עזה או המדינה האסלאמית דאע"ש שהוקמה ברצועת עזה היא יותר פשוטה מכל מה שמפרשים המומחים והפרשנים באולפנים. הבעיה של ישראל והעולם היא לא עזה ולא חמאס, אפילו לא איראן", כתב בן זקן, "העולם 'הנאור', בעיקר מדינות אירופה ובראשן בריטניה, נוח להן להתעלם ממקור הבעיה האמיתית וזאת משיקולים אינטרסנטיים של כסף גדול שזורם ולכן נוח להן להתעלם ממקור הבעיה שהיא קטאר והמדינות 'המוסריות' האלה שתיכף יסבירו לנו לחדול מלחימה משיקולים מוסריים והומניטריים. הן אלה שמוכרות את עצמן ונפשן בעבור בצבע כסף, הן אלה שנותנים לגיטמימציה לאמירים מקטאר שמשקיעים הון עתק בכלכלות של מדינות אירופה, כמו שקורה בכדורגל הבריטי".

ג'קי בן זקן, מ.ס. אשדוד
זווית מעניינת. בן זקן | לירון מולדובן

עוד הוסיף בן זקן: "לכן הפתרון הוא אחד: קריאה של האיחוד האירופי וארצות הברית שאם לא ישוחררו כל החטופים, אזרחים וחיילים במיידי, קטאר תיכנס לרשימת הסנקציות הבינלאומיות של אירופה וארצות הברית. האמינו לי, כשזה יקרה נקבל את כל החטופים והשבויים ושקט בדרום. בלי כסף אין טרור!!!".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי