חוסה רודריגס בריאיון בספרד: "אנשים בישראל לא מתו, הם נרצחו"

play
"צריך סבלנות, זה יתחבר". רודריגס מעביר מסר | לירון מולדובן
מבצע חרבות ברזל: קיבוץ ניר עוז בעוטף עזה, לאחר מתקפת חמאס 00:10

קשר הפועל תל אביב עם עבודת הסברה נהדרת בריאיון ל"מארקה": "לערוף ראשים לילדים? אין מילים לתאר את זה. אני רוצה שאנשים יבינו: ישראל לא נלחמת בפלסטין, היא נלחמת בטרור"

(גודל טקסט)

שחקן הפועל תל אביב, חוסה רודריגס, ממשיך לתמוך בישראל בריאיונות לתקשורת הספרדית. רודריגס מתראיין על בסיס כמעט יומי וגם היום (חמישי) הביע תמיכה בלתי מסויגת בישראל, כשדיבר ב"מארקה".

"אני כבר בבית בספרד. יש לי רגשות מעורבים. מצד אחד יש הרגשה טובה שהצלחתי לצאת ולהיות בטוח, אבל מצד שני אני כל הזמן חושב על מה שקורה בישראל. יש לי המון חברים שם, כל החיים שלי שם. אני בטוח, אבל אני מחובר לישראל כל הזמן".

הקשר ששיחק בעבר גם במכבי תל אביב ומכבי חיפה אמר: "כמו שאתם כבר יודעים, הכול התחיל ב-6:00 שעון ישראל. התחילו אזעקות וכשזה בשעה כה מוקדמת, אתה יותר מפחד. אם זה היה בשעה אחרת, אולי זה היה פחות מפחיד כי אתה כבר רגיל לזה. שיחקתי בישראל ארבע שנים וחוויתי אזעקות, אבל אף פעם זה לא היה ככה".

רודריגס דיבר באריכות על המצב והתייחס גם למשפחתו: "זה הדבר הכי קשה והכי נורא. איך מסבירים לילדים מה קורה? אשתי במצב רוח רע מאוד כי אנחנו יודעים בדיוק מה קורה. היא בוכה בכל יום כי דואגת לחברים שלנו בישראל".

הספרדי המשיך: "החמאס רוצח אנשים. מאוד מטריד אותי שבספרד ובעוד מקומות האינפורמציה שגויה או חלקית. אנשים שמכירים את ישראל יודעים… אני לא רוצה להיכנס לפוליטיקה, העניין הוא שאנשים לא 'מתו' בישראל, אנשים נרצחו. בבתים שלהם אני מבין שבמלחמות גם נהרגים גם חפים מפשע, אבל זה לא המצב כאן. לערוף ראשים לילדים? אין מילים לתאר את זה".

חוסה רודריגס, שחקן הפועל תל אביב
"מאוד מטריד אותי שבספרד ובעוד מקומות האינפורמציה שגויה או חלקית". רודריגס | ברני ארדוב

עוד אמר: "בישראל קצת יותר מפחדים בגלל שבדרך כלל המודיעין שלהם תמיד נמצא צעד לפני כולם. מה שאומרים זה שבפעם הזו המודיעין הישראלי הופתע, וזה גורם ליותר דאגה כי יש תחושה של איבוד שליטה. להפתיע את ישראל זה דבר מאוד קשה – וזה קרה".

הספרדי גם העביר מסר: "ישראל לא נלחמת בפלסטין, אני רוצה שאנשים יבינו – היא נלחמת בטרור. ישראל רוצה לסיים את הטרור וזה צריך להיות האינטרס של כולנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי