אוהדי פנאתינייקוס לכודים בישראל: "חוויה קשה ומורטת עצבים"

play אוהדי פנאתינייקוס
אוהדי פנאתינייקוס | Gettyimages
תקציר: מכבי חיפה – פנאתינייקוס 0:0 02:58

אוהדים יוונים שטיילו בישראל אחרי המשחק נגד מכבי חיפה, לא מצליחים להימלט אחרי שטיסתם בוטלה: "כוחות הביטחון רואים אותנו, ודורשים מאיתנו להזדהות"

(גודל טקסט)

מבין כמה מאות אוהדי פנאתינייקוס שהגיעו לישראל כדי לתמוך בקבוצתם במשחק נגד מכבי חיפה, ישנם גם מספר אוהדים שנשארו בארץ – וכעת לכודים באזור מלחמה. בתקשורת היוונית דווח אתמול (שבת) על מספר אוהדים שטיסתם חזרה ליוון בוטלה עקב המלחמה, ומאז הם לא מצליחים למצוא טיסה חלופית ולהימלט.

"בהתחלה שמענו אזעקות, אבל לא חשבנו שזה קשור למלחמה. זה נשמע יותר כמו סירנות של משטרה או אמבולנס", סיפר אחד מהם. "רק אחרי שקיבלתי שיחה מהוריי המודאגים, נכנסתי לאינטרנט וראיתי מה באמת קורה".

האוהדים המדוברים פזורים בירושלים ותל אביב, ולדבריהם כוחות הביטחון הישראלים עיכבו אותם כבר מספר פעמים לזיהוי כשהסתובבו ברחובות. "היינו עדים לכמה מצבים מלחיצים. לנגד עינינו, ראינו חיילים ישראלים עוצרים רכב חשוד ועוצרים מה שנראה כמו פועל פלסטיני. נמלטנו משם כמה שיותר מהר", סיפרו.

אוהדי פנאתינייקוס במשחק החוץ בחיפה
אוהדי פנאתינייקוס בחיפה בחמישי | מאור אלקסלסי

אחד האוהדים סיפר: "היינו אמורים לעלות על טיסה חזרה ליוון ביום ראשון, אבל היא בוטלה ומאז אנחנו כאן. הגעתי בעצמי לשדה התעופה כדי למצוא טיסה חלופית, לא חשוב לאן באירופה, אבל כולן בוטלו או נדחו. פנינו גם לשגרירות היוונית, אבל נכון לעכשיו אין לה דרך לעזור לנו. זו חוויה מתסכלת ומורטת עצבים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי