Sport1 Banner

מכבי חיפה מתקשה לחזור לאימונים: "לאף אחד אין ראש לכדורגל"

במועדון עדיין לא חזרו לשגרה, ומתקשים לתמרן בין ההלוויות של האוהדים להכנות למשחק מול ויאריאל: "הראש לא פנוי כדי להתכונן". בינתיים השחקנים הוזמנו לאימוני ריצה במטרה לשמור כושר

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

במכבי חיפה החליטו לא לחזור לפי שעה לשגרת אימונים. במועדון עסוקים בימים אלה במעבר בין הלוויות של אוהדים שנרצחו או נפלו בקרב, וכל דבר אחר נדחק לשוליים.

"לאף אחד אצלנו אין ראש לכדורגל", הודה גורם במועדון, כשברקע משחק החוץ נגד ויאריאל שמתוכנן להתקיים ביום חמישי בשבוע הבא. "עם כל הכבוד למשחק, הראש לא פנוי בכלל להתכונן אליו".

היום הוזמנו השחקנים לאימון ריצה ויחולקו לקבוצות שונות שכוללות חמישה שחקנים. המטרה היא שמירה על כושר מצד אחד, וקיום מפגש בין השחקנים מצד שני.

דניאל סונדגרן מכבי חיפה
דניאל סונדגרן מכבי חיפה | אתר רשמי, מכבי חיפה

בחיפה כאמור עדיין לא יודעים האם המשחק נגד ויאריאל יתקיים בתאריך היעד. בסוף השבוע התבטא בנושא המאמן מסאי דגו בראיון לרדיו חיפה וסיפר ש"אני לא מסוגל אפילו לפתוח את המחשב כדי להסתכל ולהתכונן לויאריאל. באמת אין ראש לכדורגל".

במועדון מתכוונים לפעול להנצחת האוהדים שנרצחו במלחמה. בסיום המערכה צפוי המועדון להקים אתר הנצחה לאותם אוהדים.

דין דוד יחד עם צוות מנהלי מחלקת הנוער בליווי מאמני הכושר, הגיעו ביום שישי לקיבוץ משמר העמק, שם משתכנות משפחות אשר פונו מנחל עוז. דוד והצוות המקצועי של מחלקת הנוער חילקו חבילות של המועדון, שיחקו וחיבקו את הילדים, ודוד אמר לילדים הנרגשים: "יש לי את הזכות להיות פה. כולנו אוהבים אתכם ותומכים בכם. אני בעצמי מהדרום אז אני יודע מה אתם עוברים. הכי חשוב שתשמרו על עצמכם ונהיה ביחד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי