דולב חזיזה: "אני כבר שבוע לא ישן, אף פעם לא חוויתי דבר כזה"

play
דולב חזיזה, שחקן מכבי חיפה | מאור אלקסלסי
עם דקת דומיה לזכר הקורבנות: רומניה הביסה את אנדורה בדרך לפסגת הבית 01:38

כוכב מכבי חיפה התארח בתוכנית "קטן ב-2" ברדיו חיפה והתייחס לטראומה שעברה המדינה: "זה לא נתפס, ביקשתי מאנשים להפסיק לשלוח לי סרטונים". וגם: התרומה הגדולה שלו ושל המועדון והשיחות

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

דולב חזיזה, שחקן מכבי חיפה, הגיע אתמול (שני) למלון הגארדן בחיפה לשמח ילדים מהעוטף ודיבר בתכנית "קטן ב-2" על הטראומה שעברה מדינת ישראל, ההירתמות שלו ושל המועדון והקושי האישי שלו.

חזיזה התייחס למתקפה האכזרית של חמאס: "זה לא נתפס מה שקרה ומה שאנחנו עוברים. אני בן 28, אף פעם לא חוויתי דבר כזה. הגיעו אלי סרטונים, כבר הפסקתי לראות ואמרתי שיפסיקו לשלוח לי. אני לא ישן, כבר שבוע לא ישן. אתמול בלילה שמעתי קצת חדשות, פתאום השעה כבר 02:00 ואתה לא נרדם, יש מחשבות של אולי אתה מפספס משהו אולי עשו משהו למישהו. מציאות הזויה".

דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה בחימום | מאור אלקסלסי

על העשייה שלו ושל מכבי חיפה בזמן המלחמה: "צחקנו מקודם שאני חייב להחליף מספר מרוב שאני מתקשר לכל כך הרבה אנשים וילדים. צריך להגיד מילים טובות למועדון, כי הוא נרתם, מביא ציוד, נוסע לכל קצוות המדינה בשביל לשמח אנשים וזה לא מובן מאליו. המעט שאני יכול לעשות זה להתקשר לאיזה ילד שעבר משהו לא פשוט, או לחזק משפחות שכולות ואנשים שנמצאים בממ"ד".

על השיחות שהוא עושה עם הילדים: "אני מתקשר ומי שמכיר אותי יודע שלרוב אני בחור מצחיק, אבל עכשיו אני מתקשר לאנשים שהבן שלהם חטוף או לילד שאבא שלו נרצח, מה אני יכול להגיד לילד בן 13? אין מילים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי