אופ"א חזרה בה: "דקת הדומיה היא לזכר הנרצחים באירופה ובישראל"

אחרי ההתעלמות מהטבח לצד ההחלטה לקיים דקת דומיה לזכר האוהדים השבדים שנרצחו בבלגיה, באירופה התעשתו. דגל שבדיה הורד לחצי התורן במשרדי פיפ"א, אינפנטינו: "המום וכואב"

(גודל טקסט)

אופ"א הצליחה להרגיז רבים בכדורגל הישראלי לאור התעלמותה מהנרצחים בטבח בעוטף עזה, אך היום (שלישי) התאחדות הכדורגל האירופית הצליחה לתקן מעט מהנזק. שעות אחרי שהתקבלה ההחלטה לקיים דקת דומיה לזכר שני האוהדים השבדים שנרצחו אמש בבריסל לפני המשחק נגד בלגיה, הוחלט כי דקת הדומיה תהיה לזכר "הנרצחים באירופה ובישראל בימים האחרונים".

כזכור, באופ"א השתהו ימים ארוכים עם התגובה לטבח בישראל, כאשר עד כה מבחינת כדורגל הנבחרות יחידת הסגולה הייתה רומניה, שיזמה דקת דומיה לפני משחק הבית שלה מול אנדורה.

לעומת זאת, בפיפ"א עדיין לא הוציאו באתר הרשמי או ברשתות החברתיות הודעה בנוגע לטבח בישראל, והיום כן התייחסו לפיגוע בבירת בלגיה. הנשיא ג'אני אינפנטינו אמר: "אני המום וכואב מהמוות הטראגי של שני אוהדים שבדים ליד האצטדיון בבריסל. בשם פיפ"א וקהילת הכדורגל העולמית, אני שולח את תנחומיי למשפחות והחברים של הנרצחים. מחשבותינו עם האנשים בבלגיה ובשבדיה, ההתאחדויות ושחקני הנבחרות". דגל שבדיה הורד לחצי התורן במשרדי פיפ"א בציריך.

ההחלטה הראשונית של אופ"א עוררה ביקורת רבה בקרב שחקנים ישראלים, כאשר ערן זהבי כתב באינסטגרם כי מדובר ב"100 אחוז אנטישמיות טהורה". דולב חזיזה נותר המום וכתב באנגלית: "אין מה להגיד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי