אופ"א דחתה את משחקי מכבי תל אביב ומכבי חיפה באירופה

נקבעו מועדים חדשים למשחקים שתוכננו לשבוע הבא: הצהובים יארחו את זוריה לוגנסק ב-25 בנובמבר למרות התנגדות הקבוצה האוקראינית, הירוקים ישחקו מול ויאריאל ב-6 בדצמבר

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

על אף שזוריה לוגנסק התנגדה לבקשת מכבי תל אביב, אופ"א נעתרה לצהובים והודיעה על דחיית משחק הקונפרנס ליג בין הקבוצות שתוכנן לשבוע הבא ל-25 בנובמבר, כאשר אם לא יהיה ניתן לקיימו באצטדיון בלומפילד, מכבי תל אביב תצטרך למצוא מגרש חלופי לארח בו את הקבוצה האוקראינית. בנוסף אישרה אופ"א גם את בקשת מכבי חיפה וקבעה כי הירוקים יתארחו אצל ויאריאל ב-6 בדצמבר, במקום בחמישי הבא.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ עודכן על ידי ראשי אופ"א כי בעקבות המצב הביטחוני בכוונתם להודיע בהקדם על איסור קיום משחקים בישראל במסגרות הארגון עד להודעה חדשה – נבחרות וקבוצות.

"מועדון כדורגל מכבי חיפה מודה לאופ"א על ההבנה וליו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ אשר פעל רבות כדי שבקשתנו תתקבל", מסרה האלופה הישראלית.

המשמעות מבחינתה של זוריה היא דחייה של משחק הליגה שתוכנן לה ב-25 בנובמבר, זאת לאחר שהאוקראינים התנגדו כאמור להזיז את מועד המפגש עם מכבי תל אביב, בין השאר משום שגם נדחו להם משחקים מול דינמו קייב ושחטאר דונייצק במסגרת המקומית.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים
לא צפויים שינויים רבים | אריאל שלום

אתמול הגיבה זוריה לבקשת הדחייה של מכבי תל אביב ונימקה את סירובה: "אנחנו מבינים את הסיטואציה בישראל, שנמצאת במלחמה נגד טרור בשטחי המדינה ומתמודדת עם אובדן של אנשים רבים. למרות זאת, צריך לזכור שבאוקראינה מתנהלת מלחמה כבר כמעט 10 שנים ושהאנשים שלנו, האוהדים שלנו, עברו הרבה. היינו צריכים לעזוב את הבתים שלנו ולהתחיל את החיים מחדש. למרות תקופות קשות, זוריה מעולם לא ביקשה לדחות משחק באירופה. גם עכשיו זוריה נודדת בין מדינות במשחקיה ונוסעת 15-20 שעות באוטובוס כשצריך כדי לארח את משחקיה בפולין ואז חוזרת לאוקראינה".

בנוסף, גורם בקבוצה האוקראינית אמר לתקשורת בארצו בעילום שם: "הפועל תל אביב בכדורסל שיחקה השבוע נגד ונציה במפעל אירופי בלי שום בעיה. גם מכבי תל אביב בכדורסל מתאמנת ומשחקת כרגיל. אין סיבה שזה לא יהיה המצב גם בקבוצת הכדורגל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי