אקס מכבי תל אביב שמע איך הם נרצחו, וזעם: "הם חוגגים לנו על הדם!" ‎

play
הטבח המזעזע בעוטף עזה | Getty Images / Stringer
פנייה מרגשת ודקת דומיה: המחווה של דורטמונד למען מדינת ישראל 02:36

הכדורגלן הזדעזע מהסרטון שפירסמה מירן בוזגלו, בו מתנדב זק"א יוסי לנדאו מתאר את הזוועה שעברה אחת המשפחות בבארי על ידי חיות האדם מארגון הטרור חמאס. גם בת הזוג של סולומון לא נשארה אדישה

(גודל טקסט)

משפיעני הרשת ממשיכים בהסברה הישראלית, כשהפעם מירן בוזגלו פירסמה סרטון קשה לצפייה וביקשה "לשתף כדי שכל העולם יידע מה אנחנו עוברים". בווידאו, מתנדב זק"א יוסי לנדאו, מפרט בתיאורים קשים את הזוועות שחוו חברי קיבוץ בארי: "נכנסנו לאחד הבתים – הוציא עין לאבא, חתכו שד לאמא, ההורים כפותים מאחורה, מולם יושבים שני ילדים. ילד בן 7 שהורידו לו כמה אצבעות וילדה שכרתו לה את כף הרגל – ובאמצע המחבלים פתחו שולחן ואכלו. פשוט לא נתפס".

הסטורי של בן הרוש | מסך, אינסטגרם

אשתו של מאור בוזגלו ביקשה מחצי מיליון העוקבים שלה באינסטגרם לשתף את הזוועות הקשות. שחקנה של הפועל כפר סבא בהווה ואקס מכבי תל אביב, עומרי בן הרוש, שיתף והוסיף את התחושות שלו לאחר הצפייה בסרטון הנורא: "לשמוע מה אנשים עברו באותה שבת ועוד בבית שלהם – מרתיח את הדם".

הסטורי של דנה | מסך, אינסטגרם

בן הרוש ההמום והכאוב הוסיף: "לחיות האלה בעזה שמזה לא מגיע לראות אור יום. כולם מדברים על אזרחים שם, אבל הם חוגגים לנו על הדם". אלפי עוקבים שיתפו את הסרטון הקשה לצפייה, ביניהן גם דנה וושצינה, זוגתו של מנור סולומון (ששיתף גם האו את הזוועה), שכתבה "חמאס = דאעש".

עומרי בן הרוש | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי