כלפון לראשי דורטמונד: "לא נעלם מעינינו שאתם תומכים בישראל"

play
דקת הדומיה לזכר קורבנות הטרור בישראל במשחק בין דורטמונד לוורדר ברמן | GettyImages
פנייה מרגשת ודקת דומיה: המחווה של דורטמונד למען מדינת ישראל 02:36

יו"ר המנהלת שיגר מכתב לבכירי המועדון הגרמני והודה להם על העמידה לצדנו: "הדגמתם מנהיגות בימים בהם רבים אחרים פחדו לעשות זאת"

(גודל טקסט)

מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס על אזרחי ישראל עברה כמעט ללא גינוי או אפילו אזכור מצד ראשי ענף הכדורגל, הליגות השונות והקבוצות בעולם, אבל אם יש מדינה אחת שבה ההתאחדות, הליגה ומרבית הקבוצות כן התגייסו למען ישראל ואזרחיה זו גרמניה. הגדילה לעשות בורוסיה דורטמונד, שערכה טקס מרגש לזכר הקורבנות ביום שישי בערב מול ורדר ברמן – מפגש בין שתיים מהקבוצות שעשו יותר מכל.

לכן, הבוקר (שני) בחר יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון לשגר מכתבים למנכ"ל ולסמנכ"ל בורוסיה דורטמונד, קרסטן קראמר והאנס יואכים ואצקה, כדי להודות להם על פועלם והתגייסותם. "בשם הכדורגל הישראלי המקצועי – הליגה, המועדונים והאוהדים אני כותב כדי להביע את תודתנו העמוקה והערכתנו על תמיכתה הבלתי מעורערת של מועדון הכדורגל בורוסיה דורטמונד בעקבות הזוועות הטרגיות ופשעי המלחמה האחרונים שפקדו את האומה שלנו. הסולידריות והמחויבות של המועדון שלכם לעמוד לצד ישראל בזמנים מאתגרים אלו לא נעלמו מעיניהם. זה מעודד לחזות בהפגנה כזו של ידידות ומחויבות לעקרון 'לעולם לא שוב'.

דקת הדומיה לזכר קורבנות הטרור בישראל במשחק בין דורטמונד לוורדר ברמן
| אימג'בנק GettyImages

"מועדון הכדורגל בורוסיה דורטמונד הדגים מנהיגות בימים בהם רבים אחרים פחדו לעשות זאת, תוך הצהרה עמוקה ומשפיעה. בזמנים של מצוקה, באמצעות פעולות כמו שלכם נוכל למצוא כוח ואחדות בקהילת הכדורגל העולמית. תמיכתכם מהדהדת בנו מאוד ומשמשת עדות לרוח המתמשכת של הכדורגל ככוח לטובה בעולם.

"אנו מביעים את תודתנו הכנה למועדון שלכם ולאוהדים שלכם על תמיכתכם המתמשכת, ואנו מצפים לעתיד של שיתוף פעולה וסולידריות בעולם הכדורגל. תודה לכם שוב על הידידות הבלתי מעורערת והמחויבות שלכם להיסטוריה המשותפת שלנו", כתב כלפון לראשי דורטמונד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי