עלי מוחמד שב לישראל: "היה לי חשוב לחזור, זה הבית שלי"

הקשר מניז'ר נחת בארץ ויצטרף לאימוני מכבי חיפה ביום ראשון: "כל הזמן שאלתי ודאגתי, היו ימים קשים מאוד. לא חושש להיות כאן, כשאני פה יותר קל להתמודד עם המצב"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

עלי מוחמד, הקשר הניז'רי של מכבי חיפה, נחת בישראל ויצטרף מחר (ראשון) לאימוני הקבוצה. הקשר שמחזיק בתעודת תושב ארעי החליט לחזור לישראל למרות המלחמה ולא לחבור לקבוצה רק בקפריסין. מוחמד הבהיר שרצה לחזור כבר לפני שבוע, אך לא הצליח למצוא טיסה לחזור איתה לישראל.

כעת, לאחר מסע של כמעט 24 שעות, שב ארצה ואמר לאתר הרשמי של המועדון: "אלו היו שלושה שבועות קשים ביותר עבורי. אני שמונה שנים בישראל, יש לי פה הרבה חברים, משפחה גדולה. כל הזמן הייתי איתם בקשר, שאלתי, דאגתי. היו לי ימים קשים מאד. הרגשתי שאני צריך לחזור לישראל, היה חשוב לי לחזור, זה הבית שלי, אין שאלה. לא חושש להיות כאן, להפך. כשאני פה יותר קל להתמודד עם המצב".

עלי מוחמד מכבי חיפה
ינחת בישראל בתחילת השבוע. מוחמד | מאור אלקסלסי

כזכור, מכבי חיפה תחזור לשחק ב-9 בנובמבר כשתארח בלרנקה את ויאריאל, במסגרת הליגה האירופית. האלופה תקיים במשך השבוע אימונים בישראל וביום שישי תמריא לקפריסין, שם תערוך את ההכנה לקראת המפגש עם היריבה מספרד יחד עם השחקנים הזרים שאמורים להגיע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי