ורמוט תוקף: "נתניהו לא לוקח אחריות וכבר מנהל קמפיין בחירות"

כוכב העבר ומנהלה המקצועי של הפועל רמת גן נגד ראש הממשלה בעקבות הודעתו הלילה על כך שלא היו התרעות מוקדמות: "מחפש על מי להפיל את התיק"

(גודל טקסט)

הודעתו הלילה (בין שבת לראשון) של ראש הממשלה בנימין נתניהו שמטרתה הייתה להכחיש את הפרסומים על כך שקיבל התרעות על מתקפת טרור שמתכנן החמאס וככל הנראה בעיקר להבהיר כי מעולם לא קיבל מסר כזה מגורמי הביטחון בניסיון להסיר מעליו אחריות, עוררה זעם רב בקרב רבים בציבור הישראלי. נתניהו הספיק למחוק את ההודעה מהרשתות החברתיות, אבל התגובות נשארו וביניהן גם זו של שחקן העבר גילי ורמוט, מנהלה המקצועי של הפועל רמת גן כיום.

"ביקשו מאיתנו לחכות עם ביקורות והאשמות, שיהיה לזה זמן אחרי המלחמה, שחשוב להישאר מאוחדים ולתת למנהיג להתרכז בניצחון. רק העניין שבשיא המלחמה, כמה מפתיע, האיש שמעולם לא לקח אחריות כבר מנהל קמפיין בחירות ומחפש על מי להפיל את התיק.

ציוץ של בנימין נתניהו, 29.10.2023
הודעת נתניהו ברשת החברתית X שנמחקה | תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
גילי ורמוט שחקן הפועל חיפה
הציוץ נמחק, הביקורת נשארה. ורמוט | שלומי גבאי

"אז לעובדות:

1. אתה כאסטרטגיה חיזקת את חמאס והעברת להם כל חודש 30 מיליון דולר.

2. פירקת את החברה הישראלית לחתיכות.

3. כשגלנט העז לדבר, פיטרת אותו!!! מהרצי הלוי התעלמת לגמרי.

4. קיבלת מכתב מראשי אמ"ן שהאויב מזהה חולשה ואנחנו לקראת מלחמה. תאזין שוב למה שאמרת לאולמרט אחרי לבנון השנייה (שלהבדיל הייתה מוצלחת) ותלך, תן לאנשים טובים ונקיים לשקם את ההריסות שהשארת פה. מגיע לנו טוב", כתב ורמוט ותייג את ראש הממשלה נתניהו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי