"די להרג ילדים בעזה!": מיינץ בוחנת צעדים משפטיים נגד אל גאזי

play
אנואר אל גאזי מיינץ | GettyImages
תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט 30.10 07:56

השחקן שהתנצל ושב לאימונים שוב תקף את ישראל ("איך העולם נותר אדיש?") ועלול לשלם ביוקר: "לא מצליחים להבין ומופתעים, הוא נשלח לביתו ולא מתאמן". וגם: המחווה של ותיקי נבחרת ישראל והמסר של בנו של סלובודן דראפיץ' לסרביה. עדכונים שוטפים

(גודל טקסט)

בזמן שהמלחמה בישראל נמשכת והמדינה מנסה להתאושש מהטבח הרצחני בדרום, עולם הספורט נמשך בצל האירועים: עדכונים שוטפים בוואלה! ספורט.

15:22: ליגת האמהות בכדורשת "מאמאנט" קיימה אמש טורניר בעיר נתניה לטובת העלאת תמיכה המשפחות החטופים והחטופות והחזרתם לחיק משפחתן. מעל 80 שחקניות ושמונה קבוצות (חמש מהדרום) הגיעו, כשהמנכ"לית סיון שפר סיפרה: "מיום שבת הארורה כולנו התעוררנו למציאות אחרת, אני תושבת קיבוץ גברעם, איבדו שחקניות תושבות הדרום וגם חטופות. כולנו התאחדנו לטובת האימהות שנמצאות במחשק משותף במגרש הספורטיבי, באנו לזעוק את זעקתם של מי שנחטף ואנחנו נפעל ברשתות כדי לסייע ולהחזיר אותם הביתה בשלום. רתמנו את השחקניות שלנו בעולם, כולנו מאוחדות ונעבור את זה ביחד".

15:00: שחקני הפועל גלבוע גליל והצוות בראשותו של המאמן גיא קפלן, נתנו יד ועשו מסיק זיתים במטע ליד עין יזרעאל, השייך לעוז רותם – חקלאי מכפר יחזקאל אשר מצא את עצמו בחוסר של ידיים עובדות. "מקווים שעזרנו ולו במעט. גלבוע גליל רואה את עצמה כחלק בלתי נפרד מהמרחב הגאוגרפי שבו היא פועלת. חקלאות ישראלית זו התשובה. יחד ננצח".

מאמאנט
"באנו לזעוק את זעקתם של מי שנחטף". הטורניר של מאמאנט | יח"צ – חד פעמי, יוסי לזרוף

תגובת מיינץ לפוסט הנוסף של אל גאזי

14:00: מיינץ מיהרה לגנות את אל גאזי והודיעה כי המועדון בוחן צעדים משפטיים, ככל הנראה לקראת התרת חוזהו של הקשר. "מיינץ לא מצליחה להבין ומופתעת מהצהרתו של אנואר אל גאזי ברשתות החברתיות. המועדון יבחן צעדים משפטיים אפשריים ויבצע הערכת מצב. השחקן הורה לעזוב את ביום שני וכרגע לא מתאמן".

13:52: בעקבות ההתבטאויות שלו הבוקר (שמופיעה בהמשך האייטם הזה), במיינץ שוקלים להשעות פעם נוספת את אנואר אל גאזי. לפי "בילד", "מיינץ המומה מהפוסט הזה". כזכור, השחקן כבר הושעה מהקבוצה, התנצל וחזר, אך כעת הוא עלול לפוג השעיה נוספת. התובע המחוזי בעיר, כך נטען, כבר קיבל תביעה נגד אל-גאזי בעקבות דבריו.

12:10: כוכבי הכדורגל הישראלי מכל הזמנים יצאו לפעילויות ספורט עם ילדי יישובי הדרום ועוטף עזה, מטעם התאחדות שחקני ומאמני נבחרת ישראל. בין חברי המשלחת היו עומרי אפק, משה סיני, בוני גינצבורג וראובן עטר. הארבעה הצלטמו עם הילדים, חילקו להם חולצות וכדורים ושמעו את הסיפורים של המפונים. לאחר מכן החלו באימון לילדי האימונים, שכלל משחקים לצד כוכבי נבחרת ישראל. "זו זכות גדולה להגיע אל ילדי הדרום והעוטף, להקשיב להם ולהעניק להם כמה שעות של הפוגה מהמלחמה", אמר אפק. "כשאתה רואה את הילדים מחייכים אחרי התופת הזו, זה שווה הכל. נמשיך להיות כאן עבור המשפחות לכל דבר שיצטרכו".

ראובן עטר משה סיני, בוני גינצבורג נבחרת ישראל ותיקים
נרתמו למען תושי הדרום. עטר, גינצבורג, סיני ואפק | יח"צ – חד פעמי, יחצ

11:45: אנואר אל גאזי, שחקנה המוסלמי של מיינץ חזר לאימונים אחרי שהתנצל על האמירות האנטישמיות שלו ברשתות החברתיות. אלא שהיום פרסם פוסט ארוך שלו בטוויטר שבו הוא תקף מחדש וכתב: "לעולם לא יכולה להיות הצדקה להרג של 3,500 ילדים בעזה בשלושה שבועות. איך העולם נשאר אדיש לכך שילד נהרג כל 10 דקות בעזה? אנחנו חייבים לקרוא להפסקת ההרג בעזה עכשיו!"

11:20: קבוצת הכדורסל של הפועל עפולה ממשיכה לתרום לקהילת המפונים מהדרום. השבוע ביקרו השחקנים בבית הילדים בעפולה עילית. בית הילדים מאכלס בשבועות האחרונים משפחות מבית הילדים מאשקלון לצד המקומיים. יש לציין כי הקבוצה העפולאית מאמצת את בית הילדים כבר מספר שנים. בפעילות שהתקיימה השבוע הביאו השחקנים כדורי סל. חביב פרץ ממלא מקום ראש העיר התלווה לשחקנים בביקור והודה להם על התרומה לקהילה. הצוות המקצועי בראשות רועי פרל ועודד הנדלר ערכו משחקי כדור לילדים בשיתוף שחקני הקבוצה ובסיום כמיטב המסורת קיבלו הילדים מופע של אסייג הקוסם.

11:15: עכשיו זה רשמי: בעקבות המלחמה בישראל, הפועל חולון תארח את משחקיה בליגת האלופות של פיב"א באתונה, באולם של א.א.ק. המשחקים ייערכו ללא קהל. לידיעה המלאה

הפוסט של אל גאזי

11:00: דולב דראפיץ', שחקנה של עירוני נהריה בכדורסל ובנו של מאמן הכדורגל סלובדן דראפיץ', התייחס לעובדה שמכבי תל אביב תארח את משחקי בבלגרד ואמר לתקשורת המקומית: "זה נחמד שסרביה מאפשרת למכבי לארח במדינה. זה מאפשר לה להתרכז בכדורסל, בתקווה לימים יפים יותר בישראל"

משחק ותיקים נס ציונה ראשון לציון
משחק ראווה בנס ציונה לזכר הנרצחים | אתר רשמי, אתר רשמי

10:50: אמש התקיים בנס ציונה משחק ראווה בין קבוצות הוותיקים של הפועל ראשון לציון ונס ציונה על רקע המלחמה. לפני המשחק ביניהן ,ערכו הקבוצות טקס לזכר נרצחי אירועי השבת השחורה ב7.10 והמלחמה, ונשאו תפילה לרפואתם של הפצועים ושלומם של חיילי צה"ל, וחזרתם של החטופים והנעדרים.

השחקנים, עטופים בדגלי ישראל, אחזו בידיהם תמונות של חטופי ה7.10. ילדים, צעירים, הורים, סבים וסבתות, עם שמם וקריאה להחזיר את החטופים הביתה.

10:00: לפני מספר ימים הכינה הפועל ירושלים ברכת יום הולדת לאוהד הקבוצה סמ"ר רועי דאוי, שאמור היה לחגוג השבוע את יום הולדתו ה-21. אלא שהבוקר (רביעי) נודע כי לוחם חטיבת גבעתי נפל בקרב בצפון רצועת עזה. לידיעה המלאה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי