אברמוב ושחקני בית"ר לא הגיעו להבנות, יוציא שחקנים לחל"ת

הבעלים נועד עם 7 שחקנים בנוגע לקיצוץ של 25% מהמשכורות, הם הציעו דחייה או קיצוץ זמני של 10% ומוכנים רק למתווה מוסכם של ארגון השחקנים שהוסיף: "הם הבינו את גודל השעה, אך נדחו ללא שום סיבה הגיונית"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בעלי בית"ר ירושלים, ברק אברמוב, נפגש היום (חמישי) עם 7 משחקני הקבוצה בנוגע לקיצוצים בשכר אותם הוא רוצה לבצע, במרכזם ההחלטה כי אף שחקן לא ירוויח שכר של מעל ל-25 אלף ש"ח נטו. במהלך השיחה לא הגיעו הצדדים להבנות לגבי כמה מתווים שהוצעו והשחקנים מעדיפים שהקיצוץ יתבצע על פי הסיכום איתו יגיעו הקבוצות עם ארגון השחקנים, מה שלא מקובל על הבעלים, שהבהיר לשחקנים כי במידה ולא יסכימו להצעתו הם יוצאים לחל"ת.

לאחר הפגישה, המועדון הוציא הודעה רשמית המציגה את אי ההסכמות בין הצדדים ועם תקווה לפשרה שתגיע מצד השחקנים בעיקר: "בעלי בית"ר ירושלים ברק אברמוב, ביחד עם הנהלת המועדון, נפגשו היום עם שחקני הקבוצה הבוגרת בניסיון להגיע להסכמות בכל הנוגע לקיצוץ שכרם על מנת שהמועדון יוכל להמשיך ולפעול. בתחילת הפגישה הודיעו השחקנים כי אינם מוכנים לקצץ כלל, דבר שלא היה מקובל על הנהלת הקבוצה שסיימה את הפגישה. מאוחר יותר נפגשו שוב הצדדים, שהשחקנים הודיעו כי הם מוכנים לקצץ 10 אחוז משכרם".

ברק אברמוב, הבעלים של בית"ר ירושלים
אולי לא היה צריך להילחם על מנת להשאיר את בית"ר באירופה. אברמוב | מאור אלקסלסי

בהמשך ההודעה נכתב: "לצערנו הרב, ובעקבות הסירוב המתמשך לא להגיע עם המועדון להסכמות, לא נותרה ברירה אלא להוציא את כל השחקנים לחל"ת החל ממחר. אנו מזכירים כי בית"ר עדיין בעלת חוב גדול אותו מכסה הבעלים ברק אברמוב מכיסו מאז שנכנס למועדון, וכי מדובר במצב לא פשוט כלל לחברה הישראלית, למשק ולכדורגל הישראלי בפרט. כולנו תקווה כי בסופו של דבר יבינו השחקנים את גודל השעה ואת המשבר הגדול אותו כולנו חווים".

אופיר קריאף בית"ר ירושלים
בלאגן בבית"ר. קריאף | דני מרון

מנגד, ארגון השחקנים התייחס לעניין וביקר את ההחלטה של ראשי בית"ר ירושלים עם הודעה מסודרת משל עצמם: "הנהלת ארגון השחקנים קיבלה הערב פנייה משחקני בית"ר ירושלים, שנפגשו היום עם בעלי הקבוצה בנושא שכרם לאור המצב הבטחוני בו נמצאת המדינה. הפגישה בין בעלי בית"ר ירושלים לבין שחקני הקבוצה, הגיעה בהמשך לפגישה שהייתה בתחילת השבוע, בין שר הספורט מיקי זוהר לבין ארגון השחקנים ונציגי המועדונים".

ארגון השחקנים הוסיף כי השחקנים הסכימו לקצץ ב-10% לאור המצב, אך הצעתם נדחתה: "בפגישה היום, הסכימו שחקני בית"ר ירושלים למתווה שסוכם בתחילת השבוע, על פיו ידחו 25% משכרם ויפחיתו לעת עתה 10% משכרם לאור המצב הבטחוני במדינה. הצעתם נדחתה על הסף על ידי בעלי המועדון. כשלא הגיעו הצדדים להחלטה, קיבלו השחקנים הודעה כי הם יוצאים לחל"ת (חופשה ללא תשלום) מיידי. ארגון השחקנים פועל להשבתה של הליגה במהרה בשיח ושיתוף פעולה. שחקני הקבוצה הבינו את המצב וגודל השעה והסכימו להפחית ולדחות חלק משכרם, אך נדחו ללא שום סיבה הגיונית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי