רשמית: שחקני בית"ר ירושלים ועובדי המועדון הוצאו לחל"ת

אחרי האיומים והמאבק התקשורתי, זה הפך לרשמי: בית"ר שלחה הודעה לעובדיה, כולל השחקנים, כי הם יוצאים לחל"ת בחודש נובמבר אחרי שהבעלים לא הגיע לסיכום על קיצוץ השכר. השחקנים יפעלו באמצעות ארגון השחקנים וידרשו את שכרם

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי האיומים והמאבק התקשורתי, זה הפך לרשמי: בית"ר ירושלים שלחה הבוקר (שישי) הודעה לעובדיה, כולל השחקנים, כי הם יוצאים לחל"ת על חודש נובמבר. בשלב זה החל"ת (חופשה ללא תשלום) הוא לחודש בלבד, אבל ההערכה היא שאם הליגה תחזור, הדברים יכולים להשתנות, כך שהכל תלוי בהתפתחויות.

כזכור, הבעלים ברק אברמוב הבהיר אתמול כי יוציא את המועדון לחל"ת בעקבות אי ההסכמות עם השחקנים בנוגע לקיצוץ שכרם על רקע השבתת הליגה והמשבר. השחקנים, להם יש חוזים, יפעלו באמצעות ארגון השחקנים וידרשו את שכרם.

אברמוב הודיע כבר אתמול (חמישי) כי אם שחקניו לא יקבלו את מתווה הקיצוץ שהציע, הוא מוציא את השחקנים לחל"ת כבר היום, כשמנגד השחקנים נפגעו ממתקפת הבעלים. בפועל, נראה כי האירוע מהר מדי איבד שליטה. בסופו של יום, אם הכדורגל יחזור בסוף החודש או בתחילת החודש הבא, אברמוב לא יוכל שלא להחזיר את הקבוצה לפעילות, אחרת היא תרד ליגה, תהיה תחת אינספור תביעות ותגיע לחדלות פרעון ופירוק.

שחקני בית
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם מיירון ג'ורג' | ברני ארדוב

אפשר להבין את הלחץ הכלכלי של בעלי בית"ר לנוכח הסיטואציה, אך המתקפה כנגד השחקנים לאחר פגישה אחת בלבד רק פוגעת במועדון, שחקנים עוברים למצב מתגונן מול הבעלים והמועדון ומעוררים כעס ומחלוקת, וזה גורם נזק גדול גם לחדר ההלבשה.

לא מעט גורמים ייעצו אתמול לאברמוב להמתין קצת, לחכות ולראות לאיזה מתווה ניתן יהיה להגיע עם ארגון השחקנים, כמה כסף יגיע ממשרד הספורט ורק לאחר מכן לחשב נזקים וקיצוץ – אך כאמור, היום הגיעה ההודעה.

יש לזכור כי חל"תים יאפשרו לשחקנים כמו ירדן שועה לעזוב באופן חד צדדי ללא תמורה, כאשר בנוגע לזרים, בבית"ר יהיו חשופים לתביעות בפיפ"א במידה ויודיעו להם לא לחזור.

בית"ר ירושלים הודיעה לשחקנים ולעובדי המועדון שהם יוצאים לחל"ת
| צילום מסך, עיבוד תמונה

בנוגע לרצון של אברמוב לא לשחק עד לחזרת הקהל, בהתאחדות ובמנהלת עדיין שואפים לחדש את הכדורגל עד לתחילת החודש הבא, ומשוכנעים שאם זה יקרה אברמוב ובית"ר יתייצבו בליגה.

שחקנים בקבוצה אמרו אתמול בלילה: "הזוי מה שקורה כאן, אף אחד לא רוצה בלגן, רוצים הגינות, אנחנו מוכנים לקצץ וגם לדחות חלק מהשכר, אבל שיהיה הסכם מסודר". במועדון אמרו אתמול: "כולם צריכים לנשום, לקחת סופשבוע להירגע ולנסות למצוא פתרונות חכמים והוגנים בשבוע הבא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי