אלטמן: "טועמה מלך". אוהד מכבי ת"א: "מתנצל שקיללתי אותך"

play
אנשי הפועל תל אביב עם משפחת כהן | אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל תל אביב
טדי הפך לבית שלה: הפועל ת"א הביסה 0:3 על בית"ר ירושלים, צמד לאוז'בולט 06:04

שחקן הפועל תל אביב שיבח את מנהל הקבוצה ("נותן יחס לכל משפחה שנפגעה באסון הנורא"), והוסיף מכתב שקיבל מאוהד מכבי תל אביב: "מתבייש בטיפשותי"

(גודל טקסט)

מאז פרוץ המלחמה, מיהר סלים טועמה להתגייס למאמץ הישראלי, סייר ברחבי המדינה וניסה לחזק את שורדי טבח ה-7 באוקטובר. בין היתר, הגיע מנהל הפועל תל אביב לבקר חנה ומיכה כהן בני ה-78, שננעלו בממ"ד בקיבוץ ניר עוז, ואת נכדם, יוגב בן ה-12, אוהד הפועל תל אביב, שחגג יום הולדת וזכה לביקור מטועמה ודן איינבינדר.

הערב (שישי) זכה טועמה לפרגון מצד כוכב הפועל תל אביב עומרי אלטמן, שצייץ: "סלים טועמה מלח הארץ. נוסע לכל מקום בארץ בארבעת שבועות האחרונים, נותן יחס לכל ילד ומשפחה שנפגעו באסון הנורא שפקד אותנו, דואג שאנחנו השחקנים נעשה את המעט שמוטל עלינו בכדי לשמח אפילו במעט את הנפגעים – אם זה ברכה או ביקור כזה או אחר. סלים טועמה זה מלך". אלטמן הוסיף מכתב שקיבל מאוהד מכבי תל אביב – גם הוא ביקש לחזק את טועמה:

פעיל הציבור והמדיה יוסף חדאד אמר היום לוואלה! ספורט: "כמכביסט, החלום שלי הוא שביציעים שלנו יפסיקו לשיר 'סלים טועמה מחבל'. אני רואה מה סלים עושה במלחמה. כמה הוא נרתם ומסייע ואני נושא תפילה שאחרי שנשוב לחיים נורמליים, השיר הזה ייעלם ממחוזותינו. לא הגיע לסלים בעבר שישירו לו מחבל ובוודאי שלא מגיע לו מעכשיו".

טועמה (44) היה אחד השחקנים האהובים ביותר על ידי אוהדי הפועל תל אביב. שירים גזעניים בגנותו עדיין נשמעים ביציעי היריבה העירונית. ב-2017 הודיע על פרישה מכדורגל, אחרי קריירה מפוארת שכללה גם קדנציות במכבי פתח תקוה, קייסריספור, סטנדרד ליאז' ולאריסה. הוא רשם 13 הופעות ושער אחד במדי נבחרת ישראל. ב-2019 הצטרף למחלקת הנוער של המועדון, בקיץ 2020 מונה לעוזר המאמן ולאחר מכן החל לשמש כמנהל הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי