ברק אברמוב קרוב לחתום על ההסכם, בית"ר ירושלים תחזור להתאמן

play
ברק אברמוב, בעלים בית"ר ירושלים | מאור אלקסלסי
סלאלום אדיר, צ'יפ מ-40 מטר וחופשית מושלמת: צפו בשערי השבוע 02:51

המנהלת הודיעה כי השחקנים יחזרו לפעילות לאחר שיחות שנערכו בין היו"ר ארז כלפון לבעלי המועדון ברק אברמוב, שצפוי להצטרף להסכם שהושג עם הקבוצות ולפיו השחקנים בליגות המקצועניות ידחו את קבלת 25 אחוז משכרם לחודשים אוקטובר-נובמבר

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

נראה שהלחצים הגדולים עשו את שלהם ובית"ר ירושלים חוזרת מחל"ת. יממה אחרי שפרסמנו על כך שיושבי ראש ההתאחדות לכדורגל והמנהלת וגם בכירים וביניהם נשיא מכבי חיפה יעקב שחר מפעילים לחצים כבדים על ברק אברמוב לחדש את פעילות המועדון, הבוקר (חמישי) הייתה זו מנהלת הליגות שאישרה כי הצהובים-שחורים חוזרים לפעילות ושהשחקנים ישובו להתאמן לקראת חזרת הליגה המתוכננת בסוף החודש.

ההתפתחות החדשה היא שאברמוב קרוב לחתום על ההסכם של מנהלת הליגה עם ארגון השחקנים, הסכם לפיו יידחו כ-25% משכרם והחלטות נוספות לגבי הקיצוץ בהתאם לכסף שיגיע ממשרד הספורט. אם אברמוב למרות הכל לא יאפשר את חזרת הקבוצה לפעילות, מה שלא יקרה על פי כל המתרחש בשעות האחרונות, בית"ר וארגון השחקנים ייפגשו בצהריים בבית הדין לעבודה בירושלים, לדיון בו הארגון דורש כי בית"ר תבטל את החל"ת הלא חוקי ותשלם לשחקנים את השכר במלואו.

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
ישובו לאימונים. שחקני בית"ר ירושלים | מאור אלקסלסי

אתמול נערכה פגישה בין אברמוב ליו"ר המנהלת ארז כלפון ולכל אורך הלילה היו שיחות לא פשוטות בין הצדדים, אך בסופם כל הצדדים העריכו כי היום יחתום בעלי בית"ר על ההסכם ויחזיר את שחקניו מחל"ת, ומכאן הודעת מנהלת הליגות הבוקר.

במקביל נערכה אתמול פגישה נוספת במשרדי המנהלת, בין יו"ר ומנכ"ל המנהלת, נציגי ארגון השחקנים – מושיקו מישאלוב, ניר אלון וקארין סנדל ונציג הקבוצות אבי לוזון. בפגישה הגיעו להסכמות על הפחתת שכר לחודשים אוקטובר-נובמבר בליגות המקצועניות וזאת בהמשך להפסקת המשחקים עקב המלחמה.

מבית"ר ירושלים נמסר בתגובה: "מברכים על ההסכם שהושג מול ארגון השחקנים על החזרה לאימונים לקראת חידוש ליגת העל. יש לציין כי ההסכם החדש קובע כי כל שחקני הליגה יקצצו בשכרם, והוא אמנם נכון לתקופה שבה כולם צריכים לתת מעצמם, אך העמדה שהוצגה על ידי המועדון לפיה רק השחקנים הבכירים היו מקצצים היא עדיין לפי ראייתנו הדרך הנכונה כדי לא לפגוע בכאלה שמרוויחים מעט וכעת לצערנו ייפגעו בשכרם. המועדון בראשות הבעלים ברק אברמוב ימשיך להעמיד לנגד עינו את הרצון להאדיר את הכדורגל שלנו שצריך להיות משוחק עם קהל ובתחושת שליחות במיוחד בתקופה זו. מחר יחדש המועדון את האימונים בתקווה לחזרה מהירה לשגרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי