דגל ישראל במדים ומסר של אחדות על הכפפות: המחוות של מכבי חיפה

play
שריף כיוף | מאור אלקסלסי
שון גולדברג, בלם מכבי חיפה מדבר לפני ויאריאל עם גל לפלר 04:11

לא רק דקת דומיה: הירוקים מכינים שלל מחוות מרגשות לזכר הנופלים במשחק מול ויאריאל (19:45, ספורט4). תחושת שליחות בקרב השחקנים: "זה המילואים שלנו". דין דוד עשוי לפתוח לצד פיירו

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי שהצליחה להשיג אישור מאופ"א לערוך דקת דומיה לפני המשחק הערב (חמישי, 19:45, ספורט4) מול ויאריאל, במכבי חיפה מתכוונים להנציח ולכבד את הנופלים בדרכים נוספות.

על המדים של הקבוצה יתנוסס דגל ישראל, והשחקנים יעלו לכר הדשא עם הכיתוב "עם ישראל חי". בנוסף, השוער שריף כיוף יופיע עם כפפות עליהן כתוב "עם ישראל חי" ו"ביחד ננצח".

הירוקים מבינים היטב את המשמעות של המשחק עבור הרבה מאוד אוהדים שמחפשים רגע של נחת. "צריך להגיד את האמת – אין לנו ראש לשחק כדורגל, אבל אנחנו מבינים שזה המילואים שלנו, לשמח את המדינה", אמר אחד השחקנים. "כולם מאוחדים היום ואנחנו יודעים שניצחון שלנו ישמח את כולם, אז נילחם בכל רגע ורגע".

שוער מכבי חיפה שריף כיוף
דגו מבקש סבלנות. כיוף | מאור אלקסלסי

מסאי דגו שהתבשר אתמול על מות סבתו יחסר שלושה מהכוכבים הכי גדולים שלו. צ'ארון שרי חזר להולנד בשל סיבות משפחתיות, דיא סבע לא נמצא בתכניות ויתבקש לחפש קבוצה אחרת בינואר ודולב חזיזה פצוע. שון גולדברג נמצא עם הקבוצה בקפריסין והתאמן, אך עדיין לא ברור אם יוכל לפתוח בהרכב.

מי שנמצא חזק בתמונת ההרכב הוא דין דוד, שעשוי לפתוח לצד פרנזי פיירו שיוצב בחוד. ההתלבטות היא בין מערך של שלושה בלמים לבין אמצע חזק שיכלול את עלי מוחמד, שואו ומחמוד ג'אבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי