מכבי חיפה ביקרה בבסיסי חיל האוויר, ורדר ברמן שוב למען החטופים

play
אנשי מכבי חיפה בביקור בבסיס חיל האוויר | אתר רשמי, מכבי חיפה
מיצג המחאה של אוהדי ריאל סוסיאדד נגד "רצח העם בעזה" 00:45

מסאי דגו, עוזריו וכמה מהשחקנים נכחו, רמי גרשון סיכם: "כל אחת ואחד מאיתנו מודה לחיילים המופלאים ששומרים עלינו". מגואלים בדם, עם דגלי פלסטין: מיצג המחאה של אוהדי סוסיאדד

(גודל טקסט)

מלחמת עזה נכנסה ליומה ה-37. כמדי יום, נביא כאן את העדכונים והתגובות מעולם הספורט.

18:30: כמו בכל משחק בית מאז הפלישה הרצחנית של מחבלי חמאס ותושבי עזה ב-7 באוקטובר, ורדר ברמן ואוהדיה שוב הביעו תמיכה בישראל וקראו להשבת החטופים. הקבוצה מצפון גרמניה אירחה את איינטרכט פרנקפורט ואוהדיה הניפו שלט גדול עליו נכתב Bring them home now ("החזירו אותם עכשיו"). במסכים באצטדיון הופיעו תמונות של חלק מהחטופים ודרישה להחזירם לישראל.

17:35: מכבי חיפה ערכה היום ביקור בבסיסי חיל האוויר. המאמן מסאי דגו הגיע יחד עם עוזרו שחר ויזינגר, מאמן הכושר דרור שמשון, הקשר גוני נאור והשוערים שריף כיוף ורועי פוקס אל בסיס רמת דוד, ולאחר מכן אמר: "באנו לחזק ויצאנו מחוזקים. אנחנו כל כך גאים בחיל האוויר שלנו. עם ישראל יכול להיות גאה בחיל האוויר ובאנשים הנפלאים פה, ובכלל בכל חיילי צה"ל.

בביקור בבסיס הטכני של חיל האוויר, נכחו אורי הראל, שחר ויזינגר, רועי פוקס ורמי גרשון, שסיכם: "כל אחת ואחד מאיתנו מודה לחיילים המופלאים שלנו ששומרים עלינו. שהקדוש ברוך הוא ישמור עליהם". (שלמה וייס)

רמי גרשון שחקן מכבי חיפה בביקור בבסיס חיל האוויר
רמי גרשון עם חיילי חיל האוויר | אתר רשמי, מכבי חיפה

12:15: אלפים ליוו הבוקר את סמ"ר גילעד רוזנבליט ז"ל, חובש קרבי בשריון שנפל ביום חמישי בקרבות בעזה. גילעד ז"ל אוהד הקבוצה, התנדב במשך מספר שנים בצוות התפעול של. המועדון ושימש בין היתר כמפעיל בובת הקמע. צוות ההנהלה של המועדון ועשרות אוהדי הקבוצה השתתפו בהלוויה שהתקיימה בקיבוץ גניגר והניחו על הקבר זרים, צעיפים וחולצה עם הכיתוב "גילעד, בליבנו לעד". מנכ"ל המועדון איתי רק הניח זר בשם המועדון, שיפעל להנצחת שמו של גילעד. יהי זכרו ברוך.

אנשי הפועל חיפה בהלוויית  גילעד רוזנבליט ז"ל
הלווייתו של גילעד רוזנבליט ז"ל | יח"צ – חד פעמי, יחצ

הסרטון המרגש של מכבי נתניה והפועל חדרה

11:15: פרופ' אריאל רבל, מומחה לגניקולגיה ומילדות וממובילי התנועה הטראנס-הומניסטית בישראל, השתתף אמש במקצה 10 ק"מ במרתון אתונה, יוון והחליט לזעוק את זעקת החטופים הישראלים בעזה כשבמהלך המרוץ הוא רץ עם החולצה של אלמוג מאיר ג'אן בן ה-21 מאור יהודה שנחטף לעזה בשבת ה-7/10 ממסיבת נובה בקיבוץ רעים.

רבל מספר: "היה חשוב לי להראות לכל העולם את נושא החטופים שלא ישכחו אותם וכולי תקווה שהמעשה הקטן שלי תרם ולו במעט כדי שהם יחזרו הביתה במהרה. קיבלתי המון תגובות מחזקות מהמקומיים היוונים שהביעו תמיכה בישראל ואמרו לי שהם מתפללים שהחטופים שלנו יחזרו הביתה בשלום."

אריאל רבל עם אלמוג מאיר ג'אן
אריאל רבל לבוש בחולצה עם תמונתו של החטוף אלמוג מאיר ג'אן | באדיבות המצולמים

9:15: מכבי נתניה והפועל חדרה הפיקו ביחד סרטון מרגש ובו מחווה לכל האזרחים והחיילים החטופים שנמצאים בעזה. בסרטון אפשר לראות כיצד שתי הקבוצות עומדות מסודרות ומתכוננות לשחק ואז השחקנים מביטים לעבר היציע, שם על הכיסאות מתנופפות תמונותיהם של החטופים. הסרטון מסתיים עם הכיתוב "מחכים לכם!" ו-#bringthemback.

8:55: אוהדי ריאל סוסיאדד הכינו מיצג מחאה נגד מה שהגדירו בתור "רצח העם שמתבצע על ידי ישראל בעזה", והציגו אותו לפני משחק הליגה אתמול מול אלמריה. מספר אוהדים מהאולטראס של הקבוצה נכנסו ליציע כשהם לבושים לבן מכף רגל ועד ראש, כשבגדיהם מגואלים בדם, והתמקמו במרכז היציע כשהם מניפים דגלי פלסטין. "זו הדרך שלנו להפגין סולידריות עם עזה על רקע פשעי המלחמה שישראל מבצעת", נכתב מטעם ארגון האוהדים של הקבוצה הבאסקית.

8:30: המחאות האנטי-ישראליות הגיעו גם ליציעים באיטליה. אוהדי לצ'ה הניפו שלט אתמול במהלך משחק הבית נגד מילאן בו נכתב: "בואו נגיד את הדברים כמו שהם באמת: בעזה מתבצע טבח בחסרי ישע, ללא שום הצדקה!".

8:10: מגן מכבי תל אביב אבישי כהן ספד ליוסי הרשקוביץ ז"ל, לוחם המילואים שנפל בסוף השבוע בעזה. כהן שהיה מתלמידיו של הרשקוביץ, מנהל תיכון "פלך" לבנים בירושלים, כתב: "היית מעבר למחנך. לימדת אותי מהי אהבת אדם, להיות אדם טוב, להעריך תמיד את מה שיש. לא מאמין שאני כותב עליך בלשון עבר. תהא נשמתך צרור בצרור החיים, אוהב אותך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי