לא רק הזרים חסרים: מ.ס. אשדוד גם בלי גיל כהן לחודש וחצי

בנוסף לתשעת השחקנים שלא חזרו לישראל, הבלם שנפגע באימון הנבחרת עידכן כי קרע את שריר הירך האחורי. יעבור MRI עם שובו ארצה ביום רביעי

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד מובילה את המאבק לדחיית חזרת ליגת העל המתוכננת לשבת הבאה בעיקר בשל העובדה שיש לה בסגל שישה זרים ושלושה מתאזרחים שאינם בארץ כבר שישה שבועות ושאיש מהם עדיין לא חזר.

מדובר כמעט במחצית מסגל המועדון שלא נמצא בארץ וכשיש למ.ס. אשדוד כבר בשבת הבאה את משחק החזרה מול מכבי בני ריינה, זה יהיה כמעט בלתי אפשרי לראות את אלי לוי מעמיד קבוצה שתוכל לתת תחרות על כר הדשא.

גיל כהן שחקן מ.ס. אשדוד
גם הוא יחסר לנועלת הטבלה בתקופה הקרובה. כהן | לירון מולדובן

כעת הבעיה מתעצמת אחרי המסר שקיבלה מ.ס. אשדוד מבלמה גיל כהן, שעידכן כי הוא קרע את שריר הירך האחורי במסע הנבחרת להונגריה ועל פי צפי הצוות הרפואי של הנבחרת עלול להיעדר יותר מחודש. כהן עדיין נמצא עם הנבחרת בבודפשט ואף ימריא איתה מחר לכיוון אנדורה, אבל מיד לאחר שישוב לארץ ביום רביעי הוא יעבור בדיקת MRI כדי לאבחן את חומרת הקרע בשריר.

באשדוד היו גאים שהבלם שלהם בסגל הנבחרת הלאומית וקיוו לראות אותו משחק, אבל בסוף יאלצו להסתדר בלעדיו לפחות כחודש ואם לא יצליחו במאמץ לדחות את חזרת הליגה, זו תהיה מכה גדולה מאוד למועדון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי