הצעה לדחיית חזרת ליגת העל בשבועיים

הפועל באר שבע ואולי גם הפועל ירושלים עשויות להצטרף לארבע הקבוצות שמבקשות דחייה ומעוניינות בחודש ומעלה. הישיבה המכרעת תהיה בשני והצדדים עשויים להתפשר על דחייה של שבועיים

(גודל טקסט)

סוער מאוד בין קבוצות ליגת העל לקראת חזרת הכדורגל בשבת הקרובה. כזכור, הליגה הלאומית חזרה שלשום ללא קהל ובהתאם להנחיות פיקוד העורף, וגם ליגת העל צריכה לחזור בשבת הקרובה, אלא שיש סיכוי די גבוה שהקאמבק הזה יידחה בשבועיים. בית"ר ירושלים, מ.ס. אשדוד בני סכנין והפועל חדרה כבר הודיעו רשמית שהן מבקשות דחייה ואליהן עשויה להצטרף הפועל באר שבע ואולי אף הפועל ירושלים.

ארבע הקבוצות שפעלו ראשונות בעניין ולא מעוניינות בחזרה כרגע בעת המלחמה, מפעילות לחץ כבד על היתר להביא לדחייה עוד לפני הישיבה מחר (שני) במנהלת הליגות. זו הייתה צריכה להיות ישיבת זום על נהלי חזרה לשחק, אבל כיוון שיש התנגדות גדולה כאמור, סוכם בצהריים כי הישיבה תתקיים במשרדי המנהלת, בנוכחות כלל הנציגים.

ארבע הקבוצות רוצות להגיע לישיבה מוכנות עם קואליציה של עוד קבוצות כדי שאפשר יהיה לדחות במקרה שתיערך על כך הצבעה. הן רוצות דחייה ממושכת יותר, של חודש ומעלה, אבל ייתכן שתושג בסוף פשרה ויילכו לדחייה קצרה יותר, כדי לא להביא לקיצור הליגה ואיבוד הכנסות. דחייה של שבועיים לפחות לא אמורה לפגוע בהכנסות.

מחמוד ג'אבר שחקן מכבי חיפה לפני מריאנו באריירו שחקן הפועל באר שבע
אז לא יהיה מפגש בין מכבי חיפה להפועל באר שבע במוצ"ש? | מאור אלקסלסי

נכון לעכשיו, אלו מועדי המחזור השישי:

שבת, 15:00: מכבי בני ריינה – מ.ס. אשדוד שבת, 15:00: בני סכנין – מכבי נתניה שבת, 17:15: הפועל חדרה – מכבי פתח תקוה שבת, 20:00: מכבי חיפה – הפועל באר שבע

ראשון, 20:00: הפועל תל אביב – הפועל חיפה

שני, 20:00: הפועל פתח תקוה – בית"ר ירושלים

המשחק בין הפועל ירושלים למכבי תל אביב נדחה למועד מאוחר יותר, שכן הצהובים יארחו במוצ"ש בסרביה את זוריה לוגנסק במשחק הדחוי במסגרת הקונפרנס ליג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי