"היתרונות ברורים, אבל זה הימור": באירלנד מנתחים את רובי קין

play
רובי קין | אריאל שלום
קליפ סיכום השבוע, 22.11 04:35

בתקשורת האירית סימנו את מאמן מכבי תל אביב כאחד משבעה מועמדים מובילים לרשת את סטיבן קני: "השחקנים יכבדו אותו, אך קורות החיים שלו כמאמן דלים"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

ההתאחדות האירית הודיעה אמש (רביעי) על סיום דרכו של מאמן הנבחרת סטיבן קני, אחרי קמפיין מוקדמות יורו 2024 מאכזב, בו צבר שש נקודות בלבד. כעת מחפשת אירלנד אחר מאמן חדש, ואחד המועמדים הוא מאמן מכבי תל אביב רובי קין.

התקשורת האירית הציבה את קין כאחד משבעת המובילים לתפקיד, לצד ניל לנון, ג'ון אושיי, כריס יוטון, דמיאן דאף, רוי קין ולי קארסלי. "כמו רוי קין, היתרונות ברורים – שם גדול שיכול להביא איתו ספונסרים, מישהו שהשחקנים יכבדו באופן מיידי בזכות ההישגים שלו כשחקן", נכתב. "רשם התחלה טובה עם מכבי תל אביב, היא בפסגת הטבלה אחרי חמישה מחזורים, אבל הכדורגל כרגע בהמתנה בישראל בגלל המצב המדינה".

בתקשורת האירית הוסיפו וכתבו: "קין ועוזרו רורי דלאפ נמלטו מישראל בחודש שעבר, ואימון הנבחרת בהחלט יהיה שינוי רציני עבורו. קורות החיים שלו כמאמן די דלים. יכול להיות שמדובר בהימור קצת יותר גדול מיתר המועמדים. הוא עבד כעוזר במידלסברו, לידס ובנבחרת, אבל כל אחת מהקדנציות הללו היתה קצרה. ייתכן ויש גם מתח מסוים, לאור מה שקרה בפעם שעברה שהוא היה בקשר עם ההתאחדות".

רובי קין מאמן מכבי תל אביב
לא היה פשוט. קין | אריאל שלום

ההתייחסות הזו נוגעת לכך שקין מונה ב-2018 לעוזרו של מיק מקארתי בנבחרת אירלנד, אך כשזה הוחלף בסטיבן קני, הביא עימו המאמן החדש עוזרים משלו. ההתאחדות המשיכה לשלם את שכרו של קין, שחתם לארבע שנים, והמשיך לשלשל לכיסו 250 אלף יורו לעונה, אף שכבר לא החזיק בתפקיד רשמי בנבחרת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי