חוזר לישראל: עילאי אלמקייס חתם בבני סכנין

הקשר בן ה-23, ששיחק בנבחרת והוזכר בעבר כמועמד לסיטי, יקווה לשקם את הקריירה אחרי שלא מצא קבוצה. בסכנין מודים: "אנחנו בסיטואציה בעייתית"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

הקשר הישראלי עילאי אלמקייס חתם היום (שישי) בבני סכנין. אלמקייס שהגיע בהעברה חופשית למעשה לא שיחק עדיין בליגת העל, אחרי שיצא בגיל מוקדם לשחק ברחבי אירופה. כעת השחקן שלא הצליח להתרומם בשניים האחרונות ינסה לחזור לבמה המרכזית דרך ליגת העל.

בסכנין הבינו שמרבית הזרים לא ישתכנעו ולא יגיעו לישראל על מנת לחזור ולשחק בקבוצה, כל עוד יש מלחמה, ולכן בקבוצה רוצים למצוא פתרונות של שחקנים חופשיים. מלבד אלמקייס גם עבדאללה חליחל צפוי לחתום בקבוצה.

עילאי אלמקייס חותם על החוזה עם בני סכנין לצד היו"ר מוחמד אבו יונס
חוזר ארצה. אלמקייס עם יו"ר בני סכנין אבו יונס | אתר רשמי, בני סכנין

"אין ספק שאנחנו בסיטואציה בעייתית, החזרה לא ניראת לנו הגיונית כרגע כי היא מציבה אותנו בעמדת נחיתות כמעט מול כל הליגה", אמר גורם בסכנין, "לצערנו הקבוצות והמנהלת לא הקישבו לזעקתנו אז אנחנו מנסים לשפר עמדות. עילאי שחקן מבטיח מאוד ונקווה שיחתום ויעזור לנו".

עילאי אלמקייס הוגדר בעבר כ"טיאגו אלקנטרה הבא", הוכתר ל"ילד הפלא של הופנהיים" והוזכר כמועמד למנצ'סטר סיטי כי "גווארדיולה רוצה אותו". אבל שלוש שנים אחרי שכבש שער בכורה בנבחרת ישראל, הוא התקשה למצוא קבוצה, ויקווה לשקם את הקריירה בסכנין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי