אקס מכבי חיפה הכריז: אם זה נכון, אני מפסיק לאהוד את המועדון שבו גדלתי

play
עילאי חג'ג', צ'ארון שרי, ליאור רפאלוב שחקני מכבי חיפה חוגגים | מאור אלקסלסי
צפו: צ'ארון שרי כבש ובישל, מכבי חיפה ניצחה 1:2 את הפועל פתח תקוה 03:19

אחרי יניב קטן, אקס נוסף של הירוקים התייחס לסערת השלט למען החטופים במשחק נגד הפועל פ"ת: "פאקינג שלט לא מסוגלים להחזיק? מצטער, לא אצלי, לא אהיה צבוע. אנחנו במלחמת קיום מול רוע טהור"

(גודל טקסט)

סערת השלט למען החטופים במשחק בין מכבי חיפה להפועל פתח תקוה נמשכת. כזכור, שחקנים זרים של האלופה שפתחו בהרכב וכן דניאל סונדגרן שמשחק על תקן מתאזרח, נמנעו להחזיק בשלט שקרא להחזרת החטופים והונף לפני שריקת הפתיחה.

אחרי התגובה הנחרצת של יניב קטן, אקס נוסף של מכבי חיפה התבטא בצורה חריפה והבהיר כי הוא מפסיק לאהוד את המועדון שבו גדל. שוער העבר אמיר אדרי כתב ברשתות החברתיות: "מאכזב מאוד בעיניי, אין לזה מקום אצלי בלב. אני לא בקיא ואני לא יודע את האמת המוחלטת. אבל אם זה נכון, אני מפסיק את אהדתי לקבוצה שבה גדלתי כל חיי".

הפוסט של אמיר אדרי | מסך, אינסטגרם

אדרי הסביר: "אני לא אבידה גדולה בתור אוהד, אבל מצטער – אנחנו העם הישראלי במלחמת קיום מול רוע טהור. לא מכריח אף אחד להביע סולידריות ולא ביקשתי, זאת זכותכם המלאה, אבל הלב שלי לא יהיה צבוע. אני אוהב את מכבי חיפה בכל לבי וכל חיי גדלתי שם, אבל בתקופה כזאת קשה לנו כעם ישראל, הכדורגל לא משחק תפקיד. "הכוכבים" שלא מסוגלים להיות אנושיים – לא מתקבל על הדעת בעיניי. חברים שלי לוחמים בחזית במילואים כדי שאנחנו נישן בשקט, אז פאקינג שלט לא מסוגלים להחזק מחשש? מצטער, לא אצלי, לא אהיה צבוע. מדגיש – אם זה באמת נכון".

שחקני מכבי חיפה עם שלט הקורא להחזרת החטופים. צ'ארון שרי, דניאל סונדגרן לא מחזיקים | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי