"קציצה קטנה", "שוער בלי ידיים". קליימן וסבע בקרב עקיצות וקללות

play
דיא סבע, שחקן מכבי חיפה | אתר רשמי, מכבי חיפה
צפו: צ'ארון שרי כבש ובישל, מכבי חיפה ניצחה 1:2 את הפועל פתח תקוה 03:19

השוער ביקר את מכבי חיפה ברקע סערת השלט למען החטופים, החלוץ השיב בעלבון משלו. חטואל כינה את שחקני הירוקים "פחדנים"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

בכדורגל הישראלי לא מהססים לבקר את מכבי חיפה בעקבות סערת השלט למען החטופים, אותו סירבו השחקנים להניף אמש (שבת) לפני המשחק נגד הפועל פתח תקוה. אל מצעד המשמיצים הצטרף היום בוריס קליימן, שכתב פוסט ארסי נגד הירוקים, ועקץ כבדרך אגב את דיא סבע.

"נראה לי אתם צריכים לעשות בדק בית", כתב קליימן, שוער יאנינה פאס, באינסטגרם בצירוף תמונה מהרגע מעורר המחלוקת. "קודם זה התחיל עם הקציצה הקטנה" (ככל הנראה הכוונה לדיא סבע, שאשתו העלתה פוסט תמיכה בפלסטינים), עכשיו השחקנים הזרים, שאת חלקם אפילו אזרחתם".

סבע לא נשאר חייב ובתוך זמן קצר השיב לקליימן: "מה שאתה מרוויח בשנה אני הרווחתי בחצי חודש, כנראה עדיף להיות קציצה מאשר שוער בלי ידיים".

קליימן המשיך בפינג פונג של התגובות וכתב: "יש לי ארבע דירות רק בעיר הראשונה שגרתי בה ביוון, ידיים אולי אין, אבל שכל יש הרבה. וגם נאמנות למדינה שלי".

השוער חשף שסבע קילל אותו בהודעה פרטית וסבע כתב לו: "צודק, יש לך ידיים אבל אתה לא יודע לתפוס כדור, אז תשתמש בהם (בהן) לנקות לי תנעליים (את הנעליים) אחרי אימונים".

קליימן ענה: "למה? אההה בגלל הבטן אתה לא מצליח להתכוף לנקות לבד?".

הסטורי של בוריס קליימן נגד מכבי חיפה
הסטורי של קליימן | צילום מסך, מתוך אינסטגרם

התגובות בכדורגל הישראלי נמשכו לאורך כל היום. כבר אחרי המשחק אתמול איתי שכטר שלבש את מדי הפועל פתח תקוה ש"כל זר שמשחק כאן צריך לכבד את המדינה. אם הם לא החזיקו את השלט בגלל אינו מחאה, הם צריכים להתבייש".

היום רותם חטואל קרא לשחקני מכבי חיפה "פחדנים" ואלון תורג'מן כתב "צביטה בלב" לצד הסרטון מהנפת השלט.

אתמול פרסם יניב קטן, שחקן העבר האגדי של המועדון, ביקורת קשה נגד השחקנים, וקרא למועדון להעניש אותם.

"אחרי ה-7 באוקטובר הרבה דברים צריכים להשתנות במדינה שלנו!", כתב קטן באינסטגרם. "צריכים להיות פה ערכים ועקרונות שאסור לוותר עליהם יותר. אסור לעצום עיניים כמו בעבר, אחרת ה-7 באוקטובר עשוי לחזור. התביישתי לראות הערב שחלק משחקני מכבי חיפה בחרו לא לקחת חלק ולהזדהות עם המצב. להעביר דף חלק ולהגיד 'הכל בסדר' זה הכי גרוע, לתרץ שהם מפחדים אני גם לא קונה.

"נמאס לי שאנחנו תמיד צריכים להבין את כולם, ולהכיל את כולם. אלו ימים שהסבלנות כבר לא קיימת, הלב שבור לרסיסים. שנים הכלנו את החמאס בדרום וקיבלנו שואה שניה. נחטפו פה ילדים, נשים, קשישים, גברים וחיילים חפים מפשע. מדינה שלמה מדממת וכואבת את המצב ומי שלא מסוגל להחזיק שלט כאות הזדהות עם המצב, אז פשוט שלא יחיה במדינה שלי".

בשעות הלילה שיתף שחקן מכבי תל אביב יונתן כהן את הפוסט של קטן, וכתב: "כל מילה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי