שר הפנים לא ישלול אזרחות מסונדגרן: "בקשה שנובעת מפופוליזם"

play
דניאל סונדגרן שחקן מכבי חיפה | מאור אלקסלסי
צפו: צ'ארון שרי כבש ובישל, מכבי חיפה ניצחה 1:2 את הפועל פתח תקוה 03:19

השר ארבל בתגובה לדרישתו של בן גביר: "לא שוללים אזרחות מאדם על כך שלא אחז בשלט, חשוב ככל שיהיה. כל השחקנים ענדו סרט שחור"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

סירובם של השחקנים הזרים של מכבי חיפה להניף שלט הקורא להחזרת החטופים, ממשיך להסעיר את הכדורגל הישראלי, אבל לא רק. הבוקר (ראשון) השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שיגר מכתב לשר הפנים משה ארבל בבקשה לשלול את אזרחותו של דניאל סונדגרן, והסביר: "אין מנוס משלילת אזרחותו. לא יתכן שאדם שזכה זה לא מכבר באזרחות ישראלית, יתמוך בעקיפין בארגון טרור רצחני".

מטעמו של השר אף צויין כי "יש לבטל את אשרת העבודה של שאר השחקנים הזרים אשר נמנעו מהחזקת השלט ולהחזירם למדינות המוצא שלהם".

יחד עם זאת, נראה שהצעד הקיצוני לא אמור לצאת לפועל, לאחר שהשר ארבל החליט לדחות את הבקשה.

שחקני מכבי חיפה עם שלט הקורא להחזרת החטופים. צ'ארון שרי, דניאל סונדגרן לא מחזיקים
שחקני מכבי חיפה עם שלט הקורא להחזרת החטופים. צ'ארון שרי, דניאל סונדגרן לא מחזיקים | מאור אלקסלסי

בממכתב התשובה שלו לבן גביר, כתב שר הפנים: "אני מציע שנעסוק במשימה החשובה לשמירה כל ביטחונה של ישראל ופחות בפופוליזם על רקע אהדה לקבוצת כדורגל יריבה", כשהוא רומז על אהדתו של בן גביר לבית"ר ירושלים.

לדבריו של השר ארבל, "לא שוללים אזרחות מאדם על כך שלא אחז בשלט, חשוב ככל שיהיה. יועד כי כלל השחקנים ענדו סרט שחור על היד לצד דגל ישראל על החזה ועמדו בדומיה מאחורי השלט. מציע בימים אלו לתעדף פעולות ומדיניות שתכליתן לסייע לאזרחי המדינה ושיפור השירותים הממשלתיים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי