אין י-שועה: בית"ר מחפשת פתרונות, בזמן שהחלוץ הולך על המגרש

play
שחקן בית"ר ירושלים, ירדן שועה | מאור אלקסלסי
הפסד שלישי רצוף: בית"ר נכנעה 1:0 להפועל פ"ת, וקופחה? 03:09

בית"ר ירושלים עם הפסד שלישי רצוף ואבוקסיס מחפש פתרונות, אבל שועה חזר ללכת על המגרש, הבלמים לא מפסיקים לעשות טעויות שעולות בשערים וביום רביעי כבר מחכה לה דרבי ירושלמי: "אם לא נתחיל לנצח, נסתבך בתחתית"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

תסכול גדול שרר בבית"ר ירושלים לאחר ההפסד 0:1 להפועל פתח תקוה. בבית"ר רתחו בסיום על השופט גל לייבוביץ' שפסל את שער השיוויון של פרד פריידיי, אך הרבה מעבר לכך, מבינים שעם הפסד שלישי רצוף – הקבוצה נכון לעכשיו בדרך למאבקי תחתית ולא למאבק על כרטיס לפלייאוף העליון.

וזה לא מפתיע, אפשר היה לראות כבר בהפסד 3:0 להפועל תל אביב שלקבוצה יש בעיות קשות ברמת האיזון של הסגל. כל שינוי שהמאמן יוסי אבוקסיס מנסה בהתקפה לא מסייע, והיא בדרך כלל תקועה. ירדן שועה הולך על המגרש ולא מבין למה הוא מוחלף, פריידיי רוב המשחק בורח מתנועה ואם לא הכניסה של מיירון ג'ורג' לא בטוח שבית"ר הייתה מתחילה לאיים על השער.

יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים
סימנים מדאיגים. אבוקסיס | דני מרון

עוד בליגת העל

אבוקסיס התעמת עם שועה ורתח: "האנשים ב-VAR עושים נזק" עמוס: "זה שהכדורגל חזר זה ניצחון". הרוש: "איבדנו נקודות יקרות" קין יעשה רוטציה בהגנה, הפועל ירושלים נערכת ל"משחק הקשה בליגה" יוספי הקדיש שער לתומר אחימס ז"ל: "לא ישנתי בשבוע האחרון"

וזה עוד החלק הקדמי. בחלק האחורי זה תמיד הבלם התורן שיעשה את הטעות. איך נכבש השער המכריע? אוראל דגני החזיר לא טוב, אדי גוטליב ספק עשה פנדל על איתי שכטר ובקרן אורי דהן לא כיסה את פורצ'ן באסיי. והנה – מתנה בכל משחק, בדיוק כמו השער הראשון של הפועל תל אביב בטדי. אם בכל מקרה בית"ר תמיד סופגת, אולי עדיף לאבוקסיס לשחק עם שני בלמים.

בסופו של דבר, בבית"ר העונה הבינו שההתקפה לא תהיה משהו דומה לשנה שעברה ובנו על הקישור. עיסמאיל סורו התחיל מאוחר את העונה ואז שוב הייתה הפסקה בשל המלחמה, תומא חלוד לאחר שפתח לראשונה העונה בליגה ואבוקסיס חייב למצוא צלע שלישית שבאמת תעבוד איתם באמצע, לפחות שמערך אחד אצלו יהווה איזשהו יתרון בליגה הזאת כאשר ייכנסו לכושר מלא.

וביום רביעי כבר יש דרבי ירושלמי. אומנם האווירה בארצנו מאוד שפופה, אך דרבי זה דרבי ולבית"ר אסור להפסיד אותו, במיוחד שהיא עם 2 נקודות והקבוצה של זיו אריה נכון לכרגע איתה בתחתית. אבוקסיס יבצע שינויים, ידבר, יעשה וידאו, יצעק, אבל אם השחקנים לא יביאו ערך מוסף מעצמם, הקבוצה הזאת יכולה להידרדר לעונה קטסטרופלית. אם שחקנים מתלוננים אתמול על דברים כמו אימון טקטי קשה יום לפני משחק או מחפשים להעביר ביקורת אחד על השני, זה מרגיש כבר שלב התירוצים ולא ביקורת עצמית, וזה משהו שאבוקסיס חייב לעצור.

איתי שכטר הפועל פתח תקוה לצד אדי גוטליב בית"ר ירושלים
קל מדי. גוטליב מול שכטר | דני מרון

ומשהו קטן על ירדן שועה. שחקנים בקבוצה התפלאו שבכלל הוא פותח בהרכב לאחר שכמעט ולא התאמן עשרה ימים. הוא קיבל את הקרדיט ופשוט רץ בקושי 5 ק"מ על המגרש. בחלק מהמשחק תופקד כחלוץ שני ולא נראה ברחבה, לא לקח אחריות, לא הוביל ולא עשה שום פעולה שמצדיקה שכר של 270 אלף יורו בעונה. לא במקרה אף אחד מהגדולות לא רצתה לגעת בו בקיץ, אי אפשר לשחק כדורגל בצורה כזאת.

אגב, שועה צפוי לעמוד לוועדת משמעת בעקבות המקרה, כאשר מעבר לכך הוא עלול לאבד את מקומו בהרכב בדרבי. אופיר קריאף, שלא שותף אתמול, עשוי לחזור ל-11 , כאשר גם מיירון ג'ורג' עשוי לפתוח, אולי על חשבון פרד פריידיי. שחקנים סיכמו את המצב ביציאה מהמגרש: "אפשר לתת אלף הסברים, אם לא נתחיל לנצח נסתבך בתחתית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי