ואן אובריים: "האזעקות העירו אותנו ב-7.10. היו מתח והלם"

play
יוריס ואן אובריים, שחקן מכבי תל אביב | אריאל שלום
צפו: ערן זהבי כבש שער ענק והשתיק את המפגינים, מכבי תל אביב ניצחה 1:2 03:38

לקראת חזרת מכבי תל אביב לליגת העל נגד הפועל ירושלים (20:00, ספורט4), ההולנדי סיפר: "גאה באופן שבו הישראלים התמודדו עם החודש האחרון. לא היה לי ספק שאחזור ברגע שהליגה תשוב"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

"הייתי מאוד גאה באופן שבו השחקנים הישראלים התמודדו עם החודש שעבר", כך אמר יוריס ואן אובריים לקראת החזרה של מכבי תל אביב לליגת העל הערב, כאשר מוליכת הטבלה תתארח אצל הפועל ירושלים (20:00, ספורט4).

"השחקנים הישראלים שלנו נאלצו לעזוב את המשפחות ואת המדינה ולטוס כל פעם לאירופה להתאמן איתנו ולקיים את המשחקים. הצלחנו כקבוצה לעשות הישג יפה עם שלושה ניצחונות בחוץ. ככדורגלנים אין לנו בכלל מה להתלונן, כשרואים מה המדינה עוברת ולכן אנחנו נתמקד בכדורגל וננסה לעשות הכי טוב. אני שמח שסוף סוף חוזרים לישראל ומתחילים את הליגה מחדש".

יוריס ואן אובריים שחקן מכבי תל אביב
"לא היה לי ספק שאחזור לישראל". ואן אובריים | אריאל שלום

ואן אובריים סיפר לראשונה על השבת של ה-7 באוקטובר. "האזעקות העירו אותנו בשבת בבוקר. היה שילוב של מתח והלם. הקבוצה פעלה מהר מאוד וכבר בערב טסנו מישראל".

על התקופה בהולנד מיד אחרי המלחמה סיפר: "דריק לוקאסן ואני התאמנו באלקמאר, היכן שהיינו באקדמיה לנוער. יכולנו להתאמן בצורה מסודרת וזה סייע לנו לעבור את החודש הראשון עד שחזרנו לאימונים עם הקבוצה לקראת המשחקים בקונפרנס ליג. לא היה לי ספק לרגע אחד שאחזור לישראל ברגע שהליגה תשוב".

מכבי תל אביב חוזרת הערב לשחק אחרי שפתחה את העונה היטב, כזכור ההפסד היחיד שלה בכל המסגרות היה לגנט בקונפרנס ליג ב-5.10. ואן אובריים משוכנע שאפשר וצריך להמשיך באותה היכולת. "עשינו שלושה משחקים טובים באירופה. ניצחנו בכולם. התאמנו טוב. אנחנו צריכים להמשיך באותה היכולת מלפני ההפסקה ולחזור לליגה הכי טוב שאפשר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי