מסאי דגו: "סבע לא בתוכניות, הזרים לקחו קשה את אירוע השלט"

play
מסאי דגו מאמן מכבי חיפה | מאור אלקסלסי
צפו: על הבאזר, דין דוד סידר למכבי חיפה ניצחון מתוק על הפועל באר שבע 03:11

מאמן מכבי חיפה התייחס לסערות של השבועות האחרונים ("שחקנים קיבלנו הודעות נאצה במחצית") וטען: "הסגל שלנו מאוד קצר"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה השיגה הערב (ראשון) ניצחון שני מאז חזרתה של ליגת העל מפגרת המלחמה הכפויה וניצחון שלישי ברציפות, כשגברה 0:1 על הפועל באר שבע הודות לשער דרמטי של דין דוד בדקה השלישית של תוספת הזמן. האלופה, שהודיעה כי תשחק בלבן גם במשחקי הבית עד שובם של כל החטופים הביתה, הייתה עדיפה ברוב שלבי המשחק, אבל נעצרה אצל ניב אליאסי הצעיר עד שהגיע החלוץ המחליף והכריע עם שערו הראשון העונה בליגה שקידם את מכבי חיפה למקום השלישי.

ביום רביעי תתארח מכבי חיפה אצל ויאריאל הספרדית במשחק השלמה מהמחזור השלישי בליגה האירופית, בעוד הפועל באר שבע תארח באותו ערב את בני סכנין במסגרת המחזור השביעי בליגת העל.

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה
מסאי דגו מאמן מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

מסאי דגו סיכם: "את המחצית הראשונה יכולנו לסיים ב-0:2 או 0:3, אז ראינו שזה הולך ל-0:0 וזה מאכזב כי היינו בשליטה. ידענו שהפועל באר שבע מגיעה אחרי הרבה זמן בלי משחק רשמי וזה פוגע ברגליים, אין יותר מתוק מזה. החילופים לא הביאו את השינוי שרציתי. דין דוד? בסוף יש פה שני חלוצים מאוד איכותיים, הוא ופרנזי פיירו, שניהם חשובים לי מאוד. אנחנו נכנסים ללו"ז מטורף של תשעה משחקים רק בחודש הזה, כולם ישחקו. ליאור רפאלוב עלה מהספסל ותוך כמה דקות הביא בישול גדול".

על דיא סבע: "כרגע הוא לא בתכניות ואני פחות מתעסק בזה. עוד מעט המועדון יוציא הודעה מסודרת, זה לא פשוט".

על פרשת השלט למען החטופים: "אני לא אוהב ששחקנים נוגעים במחצית בטלפון. ברגע ששחקן אחד מקבל הודעות נאצה מאנשים שלפני רגע לבשו את החולצות שלו, שאוהדים את מכבי חיפה, שחקנים לוקחים את זה קשים, בטח הזרים. הם תומכים בנו, במדינה ובכל עניין החטופים. עברנו את האירוע הזה. המועדון התנהל בצורה יוצאת דופן. הגיע הזמן שבאמת נתעסק בכדורגל וכולם יחזרו הביתה. יש לנו הרבה אוהדים שאיבדו את חייהם, הגיע הזמן לשוב להתעסק בכדורגל. הזרים עוזבים את המשפחות שלהם ועושים הכל לקבוצה. יש לנו קפטן שהיה עם הילד שלו בבית חולים והוא עושה הכול כדי להיות כאן. במחצית השנייה מול הפועל פתח תקוה עלינו בראש אחר לגמרי".

על המשך העונה: "הליגה? כל משחק הוא חשוב. הסגל שלנו מאוד-מאוד קצר. חזיזה פצוע, סבע לא בתוכניות. ראן קבוצת ליגת אלופות לדעתי, אם היינו פותחים עם הרכב מלא וגם היום, לא היינו יכולים להמשיך לשחק ככה. אי אפשר לשחק עם אותו הרכב. אני והצוות עושים את העבודה שלנו בשקט. מבין את כאבם של האוהדים על ההפסד לראן, אבל לא תמיד זה יוצא ככה. צריך להשתמש בכולם".

דין דוד חוגג יחד עם דניאל סונדגרן עילאי חג'ג' מכבי חיפה
המאמן הבטיח ש"כולם ישחקו". דין דוד | מאור אלקסלסי

דין דוד, כובש שער הניצחון: "תמיד כיף להיכנס ולנסות לעזור לקבוצה. אני שמח שיצא לי להבקיע היום, נכנסנו באנרגיות טובות, גם ליאור וגם אני. שמח שיכולנו לנצח, אמשיך לעבוד ולהשתפר כמה שיותר. ברור שאני רוצה לפתוח, אבל יש צוות שמקבל את ההחלטות. אני אנסה להתאמן טוב ולהוכיח שמקומי בהרכב. אני רוצה לעבור את מספר השערים מהעונה שעברה, אני אוהב את האתגרים האלה. בשביל זה אני משחק. קשה לשמוח במצב הזה, אנחנו מחכים לכל החטופים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי