אריה: "בכדורסל זה 0:30", אבוקסיס: "הוא לפעמים מדבר שטויות"

play
יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים | ברני ארדוב
המושיע: ירדן שועה כבש בדרבי, בית"ר ירושלים ניצחה 0:1 את הפועל 02:21

מאמן הפועל ירושלים עקץ אחרי ה-1:0 בדרבי: "הם לא בעטו לשער", המאמן המנצח הגיב וגם אמר על שועה: "ישחק מי שמגיע לו לפי היכולת וההשקעה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי שלושה הפסדים רצופים ולא מעט בעיות, לא הייתה דרך טובה יותר מבחינת בית"ר ירושלים לצאת לדרך חדשה מאשר ניצחון יוקרתי בדרבי. מי שדאג לזה הערב (רביעי) היה ירדן שועה, שירד לספסל לאחר העימות עם יוסי אבוקסיס, אבל נכנס כמחליף וקבע 0:1 בדקה ה-72. הניצחון השלישי של בית"ר העונה חילץ אותה מהקו האדום (כזכור הופחתו ממאזנה ארבע נקודות) והותיר את הפועל ירושלים לבדה במקום האחרון עם שתי נקודות בלבד וכיחידה שלא ניצחה העונה. סך הכול נמצאים האדומים ברצף של 12 משחקי ליגה ללא ניצחון, עוד משלהי העונה שעברה.

אחרי המשחק הודה המאמן יוסי אבוקסיס: "זה לא ניצחון שהגיע לנו, צריך לומר את האמת. הגיע לנו מבחינת הלחימה, לא מבחינת הכדורגל. במחצית הראשונה בנס לא ספגנו, אבל לחימה ומשמעת הייתה פה היום ואני שמח על זה. מה קרה לנו בחצי הראשון? ניסינו קצת ללחוץ אותם גבוה וזה לא הצליח, היינו רכים מאוד וכל כדור שהגיע לקאפיטה סיכן אותנו. במחצית השנייה שינינו כי ראינו את הבעיות וזה היה ההבדל. הכניסות של ירדן ואופיר עזרו לנו באמצע ולמעלה. זה ניצחון מאוד חשוב".

אבוקסיס נשאל גם על שועה וקריאף ואמר: "שחקנים ישחקו לפי היכולת, ההשקעה ומה שמגיע להם. זה תקף לגבי כל שחקן. אני רוצה להפסיק לדבר על היחסים שלי עם ירדן, אלא על זה שאנחנו קבוצת כדורגל מקצוענית שצריכה לעבוד קשה, להתאמן קשה ולהיות מחוייבים – אם ירדן יעשה את זה הוא ישחק וככה כל שחקן. הוא עשה שינוי במחצית השנייה, כי לא היו לנו יותר מדי דברים טובים לדבר עליהם במשחק ההתקפה".

אופיר קריאף ושחקני בית"ר ירושלים
"לא היו לנו יותר מדי דברים טובים לדבר עליהם" | ברני ארדוב

לדברי המאמן הוסיף אוראל דגני: "לפני המשחק שמענו על עוד חיילים שנפלו, אבל ידענו שאנחנו צריכים להתרכז בכדורגל. קשה להתרכז וקשה לשמוח, אבל צריך לנסות להיכנס לשגרה עד כמה שאפשר, למרוות שזה קשה לכולם. מקווה שהצלחנו לשמח את האוהדים. במחצית השנייה היינו הרבה יותר טובים, שלטנו וכבשנו, אז אני מקווה שנמשיך ככה וניקח נקודות".

לעומתם, המאמן המפסיד זיו אריה אמר ויש שיטענו שאפילו עקץ: "מה היה חסר לנו? לתת גול. בכדורסל זה משחק שהיה נגמר ב-30 הפרש, כי זה המשחק הכי קל שהיה לנו העונה. עשינו כל מה שרצינו עם הכדור. זה משחק של 0:3 או 0:4 וזה נגמר בהפסד, זה כואב ואנחנו נצטרך להמשיך הלאה".

על ההבדל ביכולת הקבוצה בין החצי הראשון לשני: "גם בחצי השני בית"ר לא בעטה לשער. תקראו לזה איך שאתם רוצים, הגענו ליותר מצבים וגם בחצי השני היינו יותר טובים".

יש לציין שעל דברים אלו החליט אבוקסיס להגיב ושעה קלה אחרי המשחק אמר: "זיו אריה לפעמים מדבר שטויות, לפעמים בורח לו, אתם מכירים אותו אחרי ראיונות, מה שהוא אמר זה לא מכבד".

זיו אריה, מאמן הפועל ירושלים
"המשחק היה נגמר ב-30 הפרש אם היינו מבקיעים". אריה | ברני ארדוב

מי שעוד התראיין אחרי המשחק בהפועל ירושלים היה הבלם שחר פיבן: "המחצית הראשונה שלנו הייתה מצויינת עד הנגיעה האחרונה מול השער. במחצית השנייה החילופים שלהם עשו לנו בלגאן ולא היינו מרוכזים, אבל אני גאה בחברים ובקבוצה כי היה לנו משחק טוב, אבל לפעמים זה לא מספיק. עלינו להיות יותר אחראים ומרוכזים ולדעת לנצח גם בצורה מגעילה. העייפות השפיעה בחצי השני, אפילו שהשחקנים שעלו נכנסו טוב – אין תירוצים, הפסדנו וזה מתגמד לעומת מה שקורה בעם שלנו".

משחקי המחזור הבא:

שבת, 15:00: הפועל פתח תקוה – מ.ס. אשדוד שבת, 17:30: מכבי בני ריינה – מכבי פתח תקוה שבת, 19:30: הפועל תל אביב – הפועל חדרה (ספורט2)

ראשון, 19:30: הפועל ירושלים – הפועל חיפה (ספורט3) ראשון, 20:00: בני סכנין – מכבי תל אביב (ספורט2) ראשון, 20:30: מכבי חיפה – בית"ר ירושלים

שני, 20:00: מכבי נתניה – הפועל באר שבע (ספורט1)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי