מכבי חיפה עוקבת בחשש: "חייבים את מוחמד כשיר כמה שיותר מהר"

play
אטיין קאפו שחקן ויאריאל לפני עלי מוחמד שחקן מכבי חיפה | רויטרס
עוד נקודה: 0:0 למכבי חיפה אצל ויאריאל בליגה האירופית 02:54

הקשר יחמיץ את בית"ר וככל הנראה לא יעמוד לרשות הקבוצה גם נגד פנאתינייקוס. לצד המחמאות, במועדון דורשים יותר: "אין מספיק תעוזה". שרי וגולדברג צפויים לשחק מול בית"ר בראשון

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שביעות רצון במכבי חיפה מהתיקו 0:0 אמש (רביעי) עם ויאריאל. בקבוצה ידעו שלמשחק אין משמעות אמיתית לתמונת הסיכויים לעלות לשלב הבא, אך מסאי דגו הבהיר לשחקנים שאחרי שתי התצוגות הלא טובות בלשון המעטה מול ראן, הקבוצה חייבת להיראות טוב יותר.

ואכן, הקבוצה אמנם לא הבריקה אך הצליחה לשמור על רשת נקייה מול הקבוצה העדיפה וגם יצאה עם נקודה שסידרה לירוקים הכנסה של כ-850 אלף שקלים. כעת חיפה תתפנה למשחק מול פנאתינייקוס בשבוע הבא (עוד לפני כן יתקיים משחק ליגה מול בית"ר), בידיעה שניצחון באתונה יוביל למקום השלישי בבית ויסדר מקום בשלב הנוקאאוט של הקונפרנס ליג.

"אנחנו מאוד רוצים לסיים במקום השלישי בבית שתשים חותמת על עונה אירופית טובה", אמר שחקן בקבוצה. "חבל שלא ניצחנו הפעם, כי זה היה אפשרי, אבל המשחק הזה נותן הרבה ביטחון לקראת הקרב ראש בראש מול פנאתינייקוס. אנחנו בהחלט מסוגלים לסיים במקום השלישי".

שחקני מכבי חיפה בסיום, ליאור רפאלוב במרכז
גברים בשחור. שחקני מכבי חיפה לאחר התיקו | GettyImages, JOSE JORDAN/AFP

מי שזכה למחמאות גדולות היה מאור קנדיל. בקבוצה שיבחו את המגן הימני שמלבד העזרה בהגנה הצליח כמה פעמים לעזור להתקפה ואף סידר פעמיים מצבים לגול שהסתיימו בהחמצות. גם דין דוד זכה למחמאות, ובקבוצה משוכנעים שהוא במגמת עלייה ויתרום עוד לא מעט שערים לקבוצה העונה.

גם מסאי דגו קיבל מחמאות על כך שלמרות שהשתמש ברוטציה רחבה, הקבוצה הראתה מחויבות ועמדה בצורה טובה על המגרש מבחינה טקטית. יחד עם זאת, נשמעו קולות בקבוצה על כך שחייבים לשפר את משחק ההתקפה ואת בניית המצבים. "ויאריאל לא הופיעה למשחק, צריך להגיד את האמת", אמר גורם בחיפה. "אנחנו צריכים לשחק עם הרבה יותר תעוזה. זה משחק שהיה אפשר לנצח בו, אבל כדי שזה יקרה צריכים להיות יותר אמיצים ויותר תכליתיים".

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה
מסאי דגו מאמן מכבי חיפה | אימג'בנק GettyImages, JOSE JORDAN/AFP

אם יש דבר שאכזב מאוד את אנשי המועדון זו הפציעה של עלי מוחמד. ההערכה הראשונית היא שמדובר במתיחה בשריר הירך האחורי, אך הקשר יעבור צילום ואז תתברר חומרת הפציעה. מוחמד בכל מקרה לא יהיה כשיר למשחק מול בית"ר ירושלים ביום ראשון וספק גדול מאוד אם יוכל לשחק גם מול פנאתינייקוס. עבור הירוקים מדובר במכה מקצועית קשה, והתקווה היא שהקשר האחורי ייעדר זמן קצר בלבד.

"עלי הוא אחד השחקנים הכי חשובים במערך שלנו", אמר גורם במועדון, "נהיה חייבים אותו כשיר וכמה שיותר מהר".

מי שעשוי לחזור במשחק מול בית"ר הוא שון גולדברג. הבלם ינסה לחזור לאימונים ואז יתברר אם אכן יוכל להיות כשיר לראשון. גם צ'ארון שרי שיחבור לחבריו בישראל, ישחק ביום ראשון.

משחקי המחזור האחרון בבית ו'

ראן – ויאריאל

פנאתינייקוס – מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי