זיו אריה לא נרגע: "לא כוחות". שחקניו ביקרו: "לא במקום לזלזל"

play
"המשחק היה נגמר ב-30 הפרש אם היינו מבקיעים". אריה | ברני ארדוב
המושיע: ירדן שועה כבש בדרבי, בית"ר ירושלים ניצחה 0:1 את הפועל 02:21

מאמן הפועל ירושלים המשיך לספק פנינים אחרי ההפסד בדרבי: "משחק חד צדדי בחצי הרכב". במועדון לא אהבו את ההתבטאויות

(גודל טקסט)

התסכול של זיו אריה בעמדת הריאיונות לאחר ההפסד אמש (רביעי) 1:0 לבית"ר ירושלים, נמשך גם במסיבת העיתונאים. כזכור, מאמן הפועל ירושלים טען שקבוצתו שלטה והייתה ראויה לניצחון בדרבי, ואף הפתיע כשאמר ש"אם זה היה משחק כדורסל, היינו מנצחים 0:30" – אמירה שיוסי אבוקסיס לא אהב, ומתח עליה ביקורת.

למרות זאת, זיו אריה המשיך בשלו. במסיבת העיתונאים הוא הוסיף: "נגד הפועל באר שבע ומכבי תל אביב לא שיחקנו את הכדורגל שרצינו, אבל נגד בית"ר ידענו שזה לא כוחות". כמו כן, הוא חזר על הטענות שזה "המשחק הכי קל שהיה לנו העונה", ש"גם 0:4 לא היה משקף" ושזה היה "משחק חד צדדי, למרות ששיחקנו בחצי הרכב".

בהפועל ירושלים לא אהבו את ההתבטאויות של זיו אריה, למרות שגם במועדון האמינו שהקבוצה הייתה ראויה לניצחון. גם השחקנים העירו: "צריך לשמור על צניעות, אנחנו על 2 מ-21 ועדיין בלי ניצחון, כך שאנחנו לא במקום לזלזל באף קבוצה".

זיו אריה, מאמן הפועל ירושלים
הפעם הגזמת. זיו אריה | ברני ארדוב

הקבוצה קיבלה אתמול סוף סוף את קאפיטה, שבמחצית הראשונה ניצל את האיטיות של מגני בית"ר וייצר מצבים. יחד עם זאת, בקבוצה מבינים כי התלות ביילה דאון בכל הקשור לכיבוש שערים היא קריטית. במועדון מקווים שהחלוץ ההולנדי יהיה כשיר כבר למחזור הבא.

משחקי המחזור הבא:

שבת, 15:00: הפועל פתח תקוה – מ.ס. אשדוד שבת, 17:30: מכבי בני ריינה – מכבי פתח תקוה שבת, 19:30: הפועל תל אביב – הפועל חדרה (ספורט2)

ראשון, 19:30: הפועל ירושלים – הפועל חיפה (ספורט3) ראשון, 20:00: בני סכנין – מכבי תל אביב (ספורט2) ראשון, 20:30: מכבי חיפה – בית"ר ירושלים

שני, 20:00: מכבי נתניה – הפועל באר שבע (ספורט1)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי