רובי קין: "שמחתי כשפיגרנו מול ירושלים, הוכחנו שיש לנו אופי"

play
מכבי תל אביב חזרה לישראל עם ניצחון. זהבי | ברני ארדוב
צפו: שער בכורה לדוידה, מכבי ת"א חזרה מפיגור לניצחון על הפועל ירושלים 03:00

מאמן מכבי תל אביב התייחס למשחק האחרון ("הייתי מרוצה מהניצחון הזה יותר ממשחקים בהם ניצחנו 0:5") ודיבר גם על המפגש מול סכנין ("משחק מאתגר, אנחנו סופגים יותר ממה שאני רוצה") והתחרות על ההרכב ("העבודה שלי היא לנהל את השחקנים")

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי הניצחון הקשה על הפועל ירושלים במחזור הקודם, מכבי תל אביב תתארח ביום ראשון (20:00) אצל בני סכנין, שמצידה הפתיעה עם 1:2 בחוץ על הפועל באר שבע. היום (שישי) רובי קין מאמן הקבוצה דיבר במסע"ת לקראת המשחק ובו הוא התייחס להכנות למשחק, לפתיחה של העונה באופן כללי ולסוגיות נוספות שקשורות למועדון.

מאמן מכבי תל אביב רובי קין
"פגשנו יריבה טובה ובסופו של דבר השגנו את התוצאה". קין | אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

על הפריצה של אבישי כהן להרכב: "אבישי כהן הוא ילד נהדר, הוא תמיד רוצה ללמוד, הוא תמיד רוצה להשתפר, אני רואה שמהרגע שהוא הגיע שיש לו יכולת אמיתית, הוא מתחיל להראות אותה עכשיו. יש לו תחרות, איבן דוחף אותו והוא דוחף את איבן, אבישי מתפקד טוב מאוד, הוא מקשיב למה שאנחנו עושים, שינינו קצת דברים במשחק האחרון והוא תפקד ממש טוב. הוא יכול ללכת קדימה כי הוא שיחק כווינגר, הוא יכול לעזור בבילדאפ כשאנחנו צריכים. מה שאני אוהב בו זה שאם אתה מאתגר אותו הוא יעשה את זה, הוא יקשיב".

על המשחק נגד הפועל ירושלים: "הייתי מרוצה כשהיינו בפיגור 1:0 במחצית. זו פעם ראשונה שהתמודדנו עם זה. מה שאמרתי להם במחצית זה שפה אתם יכולים להראות את האופי שלכם, פה בונים קבוצה. לא תמיד יהיה נוח, אז באופן מוזר הייתי די שמח שהיינו בפיגור בטדי. רציתי לראות את האופי האמיתי של השחקנים והקבוצה שאני מנסה לבנות ומה שאני מנסה להשיג, זה את זה. כאשר קשה – האם יש לנו את מי שייקח אותנו ויהפוך. האם הגיע לנו לפגר? לא, אבל זה קרה וזה יקרה שוב, הם יודעים שאם זה יקרה שוב שיש להם את האופי כדי לצאת מהמצב הזה. הייתי מרוצה מהניצחון הזה יותר מאשר אלה שניצחנו 0:5".

אורלנדו מוסקרה שוער מכבי תל אביב
"עמדת השוער פתוחה. אף אחד לא בטוח". מוסקרה | ברני ארדוב

על בני סכנין: "משחק קשה, אתגר, דומה למשחק הקודם, יהיה לנו יותר את הכדור כמובן, אבל סכנין יכולה לייצר בעיות. נצטרך להיות מוכנים, נצטרך להתרכז על עצמנו ובמה שאנחנו עושים. נעבוד ועבדנו על איך אפשר למנוע מסכנין לכבוש שערים כי אנחנו יודעים שאנחנו יכולים, אבל אנחנו סופגים יותר מדי ממה שאני רוצה. זה גם סיכון ועונשו, כי אנחנו משחקים בצורה קצת מסוכנת ולכן לפעמים נשלם על זה. אבל אם נמשיך להיות טובים ואגרסיביים אז נמשיך לנצח עוד משחקים".

על רועי משפתי ואורלנדו מוסקרה: "העמדה הזאת פתוחה, אף אחד לא בטוח, יש תחרות ארוכה ויש תחרויות בכל העמדות, אני רוצה שזה ידחוף את השחקנים. אין מספר 1, לכולם יש סיכוי לשחק והם יקבלו את הצ'אנס ורועי יקבל את הצ'אנס שוב".

אושר דוידה עם גבי קניקובסקי שחקני מכבי תל אביב
אושר דוידה עם גבי קניקובסקי שחקני מכבי תל אביב | ברני ארדוב

על הפתיחה עד כה: "אני שמח כמובן אבל אני לא חושב על הדברים האלה, אני חושב רק על המשחק הבא. אתה טוב רק כמו המשחק האחרון שלך. אז המשחק הבא תמיד הכי חשוב. אמשיך לדחוף את השחקנים ככל שאני יכול, להיות מצליחים, אבל תמיד המשחק הבא חשוב יותר. אם הקהל מרוצה ממה שעשינו עד כה אז אוקיי אני שמח אבל הכי חשוב זה יום ראשון".

על כך שיש לו הרבה שחקנים בעמדות דומות כמו בונדוזו, יונתן כהן, דן ביטון ואושר דוידה: "העבודה שלי היא לנהל את השחקנים ויש לנו הרבה משחקים בדרך. כולם יקבלו הזדמנות. דן ביטון היה מצוין כשהוא נכנס במשחק הקודם, הוא שינה את המשחק, הוא חכם, גבי קניקובסקי היה מצוין במחצית השנייה בדרך בה הוא שיחק בעמדה של ה-6, הוא היה פשוט מדהים, הוא קורא את המשחק נהדר. דן ביטון והוא שינו את המשחק. אני חושב שבגלל זה ניצחנו את המשחק".

"רוי רביבו נח נגד הפועל ירושלים. הוא היה ממש טוב ושיחק הרבה משחקים בשביל בחור כל כך צעיר. הייתה לי שיחה איתו לפני הפועל ירושלים על איך הוא מרגיש, הוא לא ישן כל כך טוב בימים האלה. אופיר דוידזאדה מצוין והוא מקצוען ורציתי לתת לו גם הזדמנות. צריך לזכור שרוי שיחק בכל שלוש הנבחרות של ישראל בקיץ. אמרתי לו שאם תהיה לי אפשרות לתת לו כמה ימים חופשיים תוך כדי העונה אעשה את זה ונגד הפועל ירושלים זה היה הזמן הנכון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי