מסאי דגו: "אומר לשחקנים שאין תירוצים – חייבים לזכות באליפות רביעית"

play
מסאי דגו מאמן מכבי חיפה | אימג'בנק GettyImages, JOSE JORDAN/AFP
עוד נקודה: 0:0 למכבי חיפה אצל ויאריאל בליגה האירופית 02:54

מאמן מכבי חיפה ערך מסע"ת לקראת בית"ר: "דווקא בגלל העזיבות אנחנו מגלים שחקנים צעירים כמו חלאילי וחג'ג'". על מכת הפציעות: "נצטרך להביא עוד כמה שחקנים בינואר". על הביקורת: "למשפחה שלי קצת קשה איתה"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי הניצחון הקשה על הפועל באר שבע בליגה והתיקו מול ויאריאל באירופה, מכבי חיפה תארח ביום ראשון את בית"ר ירושלים (20:30) ותנסה לרשום משחק שלישי רצוף ללא ספיגה. היום (שישי) הקבוצה ערכה מסיבת עיתונאים שבה דגו התייחס למשחק הקרוב והתקופה שעברה על קבוצתו.

"חזרנו עם הרגשה טובה, קצת פספוס. אם היינו מאמינים יותר היינו חוזרים אם איזה שער. פגשנו קבוצה חזקה ואני מאוד גאה במשחק שלנו ובעמידה הטקטית", אמר דגו על המשחק מול ויאריאל, "ברמות האלה אתה חייב להיות יותר איכותי הגנתית. עכשיו חוזרים לליגה למשחק חשוב. חיפה נגד בית"ר זה מאוד מעניין לא משנה המיקום של הקבוצות בטבלה ויש לנו יומיים להתכונן".

"גם לפני ויאריאל ידענו שניצחון או הפסד זה לא משנה ויש גמר ביוון. מחכה לנו שם קבוצה ביתית חזקה, אנחנו צריכים לבוא עם הכלים הכי חזקים שלנו ולעשות הכל כדי לנצח ולהעפיל".

מאמן מכבי חיפה מסאי דגו
מבחן חשוב מול בית"ר. מסאי דגו | רויטרס

"אין יותר מדי אימונים לתרגל וזה לא פשוט. מול ויאריאל עשינו אימון אחד טקטי וגם עכשיו מול בית"ר אנחנו כבר נתחיל ממחר לגעת וזה יהיה אימון טקטי אחד. שחקנים ששיחקו הרבה לא יכולים לצאת להתאמן היום כי זה מאוד מסכן. אין מה לעשות, זה קורה לכל הקבוצות בליגה שיש להן משחק כל כמה ימים".

על המשחק הקרוב מול בית"ר: "בסוף כל משחק הוא לגופו, באר שבע ובית"ר קבוצות שונות. אני לא יכול לזלזל בבית"ר ירושלים, יש לה מאמן מצוין ומנוסה והוא סופר טקטיקן. אנחנו אחרי שלושה משחקי ליגה רצופים שאנחנו מנצחים ואני מאוד מקווה שנעשה הכל כדי להשאיר את הנקודות בסמי עופר"

על הסגל שיש לו העונה והציפיות: "כל השחקנים הם נהדרים, אבל הם לא איתנו. כל מי שאיתנו בחדר ההלבשה – אני אומר להם שאין תירוצים, חייבים לזכות באליפות הרביעית. דווקא בגלל העזיבות אנחנו מגלים שחקנים צעירים וחדשים כמו ענאן חלאילי, עילאי חג'ג', חמזה שיבלי, עילי פיינגולד, סוף פודגוראנו. אנחנו צריכים לעשות את הכל בכל משחק, זה תלוי בנו".

ענאן חלאילי שחקן מכבי חיפה
| מאור אלקסלסי

"כשאני הגעתי לפה בתחילת העונה היו גם דיא, דולב ואריק, אז אמרתי שהולכים עד הסוף. דיא הלך טיפה הצידה בגלל הסיפור, דולב ואריק נפצעו. ברור שנצטרך להביא עוד כמה שחקנים בינואר, מבחינתי צריך ללכת עד הסוף לאליפות רביעית. אנחנו עובדים ומדברים בינינו על להביא שחקנים בינואר, הסגל הוא קצר. גם בלי השחקנים האלה אנחנו צריכים להיות הרבה יותר טובים מהיריבה בליגה".

"נגד ויאריאל היינו עם 7 שחקני בית על המגרש. חשוב לי מאוד לשתף שחקנים צעירים ולתת להם את הבמה. גם אם יבואו שחקנים בינואר, הם יקבלו את הבמה. ענאן חלאיילי מקבל את הצ'אנס כי הוא ראוי, בשנה שעברה הוא היה שחקן נוער והשנה הוא שחקן הרכב בנבחרת הבוגרת. זה תלוי בו".

על הקהל: "כולם מכירים את הקהל שלנו, אני חושב שהוא הכי דומיננטי והכי דוחף. בחצי הראשון מול באר שבע עם קהל היינו מובילים לפחות 0:2. בליגה יש 5-6 קבוצות עם קהל גדול שזה פוגע בהן. אנחנו מתגעגעים אליהם. בעזרת השם בקרוב המלחמה הזאת תיגמר, החיילים יחזרו בשלום וגם הקהל יחזור למגרשים".

"לגבי יוסי אבוקסיס, הוא מאמן מאוד טקטיקן ואיכותי. הוא יודע לבוא מוכן למשחקים נגד קבוצות גדולות, אני בטוח שהם יבואו מוכנים. יש לבית"ר סגל שחקנים מאוד איכותי. אבל בסוף, אנחנו משחקים בסמי, ולא משנה אם או בלי קהל – אנחנו צריכים להיות דומיננטיים".

על מה שאומרים בתקשורת: "אני אחד שלא קורא יותר מדי ולא רואה תוכניות ספורט, אני מכבד כל דעה של כל בנאדם. אני יודע שבוחנים אותי מהיום הראשון וזה יקרה עד הסוף. למשפחה קשה קצת עם הביקורות. אני יודע שההתחלה שלי היתה טובה, זכינו באלוף האלופים, הגענו לגמר גביע הטוטו והעפלנו לשלב הבתים של הליגה האירופית כשהיינו משחק אחד מליגת האלופות. בסוף אני נותן דין וחשבון לבוסים שלי ונבחן על תוצאות. אני משתף המון שחקני בית, אבל אם אני לא אזכה באליפות אתם תזכרו לי את זה".

"אני מאמן מכבי חיפה, זה מועדון שדורש ממך להיות הכי טוב – לא משנה מצב הסגל. אני אומר לשחקנים שאנחנו מייצגים את המועדון הטוב בישראל, להיות טובים יותר מהיריבה ולהיות דומיננטיים. בסוף אנחנו נדרשים לקחת אליפות ולא משנה מה קורה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי