מימר: "המטרה העיקרית – הישארות בליגה כמה שיותר מוקדם"

play
מרוצה מאוד. מימר | מאור אלקסלסי
הפתעת העונה עד כה: בני ריינה במקום השני אחרי 0:3 על מכבי פתח תקוה 05:57

ריינה עלתה למקום השני, המאמן צינן את ההתלהבות. על מדי החוץ, כהזדהות עם החטופים: "לא מובן מאליו". לם: "בחצי הראשון לא הופענו"

(גודל טקסט)

הפתעת העונה מסרבת לעצור. מכבי בני ריינה חגגה הערב (שבת) 0:3 גדול על מכבי פתח תקוה – משחק שלישי ברציפות עם רשת נקיה – וכעת יש לה 16 נקודות – כמו מכבי תל אביב המוליכה (לה כמובן משחק חסר), ושתיים יותר מסגנית המוליכה ערב המחזור הפועל חיפה (גם לה משחק חסר). שלומי אזולאי המשיך להצטיין כשכבש (13) ובישל לסמביניה (33), לואי חלף הצטרף גם הוא לחגיגה (90+3).

"אני מנסה להרים את ההתלהבות של השחקנים שלי ולהמשיך להתקדם", סיכם שרון מימר. "מה שאני לוקח מעבר לניצחון זה התקדמות של הקבוצה, אנחנו נראים יותר טובים מאשר שחזרנו מהפגרה, המשחק היה בשליטה מלאה שלנו. הגענו להמון מצבים. חבל שלא כבשנו יותר, אבל אני שמח שלא ספגנו שוב. זה מראה על קבוצה חזקה. רק שנמשיך ככה. הטבלה כרגע לא מעניינת, אלה לא המטרות שלנו. המטרה העיקרית שלנו היא הישארות בליגה כמה שיותר מוקדם".

על כך שקבוצתו עלתה עם מדי החוץ שלה, כהזדהות עם החטופים: "בני ריינה מהיום הראשון גינתה את מה שקרה והלכה לבקר מפונים והשתתפה בצער האנשים. זו מחווה יפה ולא מובנת מאליה. כולנו עם החטופים עד הדקה האחרונה, זה לפני הכדורגל.

על הפציעה של השופט ניב שטייף: "אני עצוב על כל אחד, אנחנו מאחלים לו בריאות, רפואה שלמה. שמעתי את זה במחצית וזה נתן לנו בום בלב. זה עצוב. כל אחד שנפצע או נהרג גומר אותנו מבפנים. לפני הכדורגל, שכל החטופים והחיילים יחזרו הביתה בשלום".

מאמן בני ריינה שרון מימר
מרוצה מאוד. מימר | מאור אלקסלסי

איש המשחק שלומי אזולאי הוסיף: "האמנו שאנחנו יכולים לנצח, גם התכוננו בצורה ממש טובה. הכרטיס האדום עזר לנו. מכבי פתח תקוה קבוצה הרבה יותר טובה ממה שראינו היום, מאוד מאומנים, אבל אני שמח שהמשחק התפתח לכיוון הזה".

מנגד, המאמן המפסיד בני לם סיכם ואמר: "בחצי הראשון לא הופענו. לריינה יש שחקנים מצוינים, הם תקתקו את הכדור בחצי הראשון. לא ציפינו לכרטיס האדום הזה ואז ספגנו את השני. במחצית השנייה הגענו להרבה מצבים ואני מקווה שנתאושש. אל תשכחו שאנחנו חסרים הרבה שחקנים חשובים מאוד כבר תקופה ארוכה. אני מקווה שהם יחזרו וגם אנחנו נחזור לעצמנו. הגיע לריינה לנצח, כל הכבוד להם".

שלומי אזולאי, נעאל חוטבא
ריינה ממשיכה בפתיחת העונה המצוינת | מאור אלקסלסי

עידן טוקלומטי הוסיף: "אנחנו מאוכזבים מאוד, כל הכבוד לריינה, היא קבוצה מאומנת מאוד. האדום קצת שיבש לנו את התכניות, נקווה להביא יכולת טובה יותר למחזורים הבאים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי