ניב שטייף התעורר אחרי ניתוחים מורכבים, מצבו מוגדר בינוני

שופט הכדורגל שנפצע קשה בגבול לבנון מפגיעת נ"ט ומאושפז במחלקת טיפול נמרץ, שב להכרה. רבים מחבריו הגיעו לבקר ולהיות לצדו, באיגוד מתפללים לראותו חוזר לשפוט

(גודל טקסט)

אחרי שעבר מספר ניתוחים מורכבים בסוף השבוע, התעורר הבוקר (ראשון) שופט הכדורגל ניב שטייף בבית החולים רמב"ם. בכירים באיגוד השופטים כבר היו ליד מיטתו של שטייף וביקרו אותו בסוף השבוע.

שטייף, שנפצע שלשום בצורה קשה בגבול לבנון בעת שהיה במוצב ונפגע מטיל נ"ט, עבר מספר ניתוחים וכעת מצבו מוגדר בינוני. הוא מאושפז במחלקת טיפול נמרץ, כשליד מיטתו שוהה כל העת אביו, שופט העבר שמואל שטייף שמשמש בתפקיד גם בימים אלה באיגוד השופטים. לכל אורך סוף השבוע הגיעו לבית החולים שופטים רבים וחבריו של שטייף, שהמתינו לכך שיתעורר מהניתוחים שעבר. השופט הצעיר והמבטיח נפצע בצורה קשה במספר איברים בגופו, אבל באיגוד השופטים מחזיקים אצבעות ומתפללים שיצליח להשתקם עם הזמן ואחרי שיקום ארוך יוכל אפילו לחזור לשפוט.

השופט ניב שטייף
ניב שטייף | שלומי גבאי

שטייף היה בחלקים מסוימים של המלחמה בחלק הדרומי וכאמור נפצע כאשר עבר לתפקיד על הגבול הצפוני. באיגוד השופטים יש מספר שופטים ועוזרי שופט שנמצאים במילואים מן היום הראשון למלחמה, כולל בתפקידי לחימה בחזית. יו"ר האיגוד, גיורא ענבר שבעצמו ובגילו מתנדב ועושה מילואים לא רחוק מהמקום שבו נפצע שטייף בגבול הצפון, הגיע אף הוא הבוקר לבקר את השופט בבית החולים רמב"ם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי