מכבי חיפה לא תקיים אימון באתונה לפני פנאתינייקוס

play
שחקני מכבי חיפה בחימום, שואו עם הכדור | לילך וייס רוזנברג
צפו: שועה כבש, פיירו השווה וסילבה הורחק - 1:1 בין מכבי חיפה לבית"ר 03:40

הירוקים יתכוננו בארץ כמו שהיה לקראת ויאריאל, מטעמי עומס. גולדברג צפוי להיעדר. 250 אוהדים רכשו כרטיס, אושרה כניסת קהל (ה', 19:45, ספורט2)

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

בפעם השנייה ברציפות לפני משחק בליגה האירופית, מכבי חיפה תערוך את האימון המסכם שלה בישראל וכלל לא תקיים הכנות בחו"ל. כזכור, הירוקים התאמנו בארץ ורק לאחר מכן המריאו לספרד בשבוע שעבר לקראת משחק החוץ נגד ויאריאל, וכעת החליטו לאמץ את הדבר ולא יתאמנו גם באתונה לפני המפגש עם פנאתינייקוס (חמישי, 19:45, ספורט2).

בניגוד למה שקרה לפני ויאריאל, מכבי חיפה תקיים את מסיבת העיתונאים שלה ביוון ולא בישראל. במועדון הבהירו שההחלטה אינה נובעת רק מהמצב הביטחוני, אלא גם מהעומס המשמעותי בלוח הזמנים. אגב, קבוצות רבות באירופה נוהגות באותה הדרך ולא עורכות אימון במגרש של היריבה כשהן יוצאות למשחק חוץ.

מי שככל הנראה לא ישחק בחמישי הוא שון גולדברג שלא צפוי להיות כשיר, ובחיפה ינסו להכשיר אותו לדרבי שגם לקראתו הבלם בספק גדול.

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה
מסאי דגו מאמן מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

יש לציין שניצחון של מכבי חיפה משמעותו שהיא תסיים שלישית בשלב הבתים של הליגה האירופית, מקום שיוביל אותה לשלב הפלייאוף בקונפרנס ליג ותשאיר את הקבוצה להתחרות בשתי מסגרות. כל תוצאה אחרת תביא לסיום המסע האירופי של האלופה הישראלית לעונה הנוכחית.

נכון לכתיבת שורות אלה, 250 אוהדים רכשו כרטיס למשחק מתוך 800 כרטיסים שהוקצו למכבי חיפה. למרות שביוון שקלו לקיים את המשחק בדלתיים סגורות בעקבות אירוע אלים שהתרחש במדינה בימים האחרונים, בסופו של דבר אושרה כניסת קהל והמשחק יתקיים באצטדיון לאופורוס הישן (16,000 מושבים).

שחקני מכבי חיפה ומתנדבות אגודת עזרה למרפא
מסורת של 26 שנה. שחקני מכבי חיפה ומתנדבות האגודה | אתר רשמי, ראובן כהן

בתוך כך, ביום שאחרי התיקו הביתי נגד בית"ר ירושלים, שחקני מכבי חיפה המשיכו לשמור על מסורת של 26 שנים יחד עם אגודת "עזרה למרפא" בראשות הרב פירר, כאשר הגיעו למחלקה האונקולוגית ילדים בבית החולים רמב"ם. השחקנים הדליקו נרות חנוכה, הצטלמו עם הילדים וחילקו עם המתנדבים מתנות מטעם המועדון ומטעם אגודת "עזרה למרפא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי