הפועל חדרה חנכה מתחם אימונים חדש ומודרני: "בשורה אדירה"

play
| אתר רשמי, הפועל חדרה
צפו: מדמון הלוהט כבש, הפועל תל אביב לא הצליחה לנצח את הפועל חדרה 03:03

השחקנים כבר הספיקו לערוך אימון בכורה במתחם החדש שנבנה בעלות כוללת של כ-62 מיליוני שקלים. שוורץ: "ישדרג את המועדון"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

התרגשות גדולה בהפועל חדרה עם מעבר הקבוצה ממגרש האימונים המיתולוגי בעיר, לקומפלקס חדש ומודרני שנבנה במזרח העיר. אמש (שני) התקבל באופן רשמי רשיון העסק למתחם האימונים החדש, כאשר עוד קודם לכן ניתן טופס 4 ואישור ההתאחדות לכדורגל שכבר התקבלו בשבוע שעבר. בחדרה מספרים על מתקן ברמה גבוהה, שאמור לשדרג באופן משמעותי את פעילות המועדון כולו עם תנאים וסטנדרטים שטרם הכירו.

הבוקר קיימה קבוצת הבוגרים אימון ראשון במתחם, כאשר השחקנים של ניסו אביטן ערכו את האימון על המשטח הסינטטי, בשל העובדה שמשטח הדשא הטבעי עובר כעת שזרוע חורף.

הקומפלקס כולל שני מגרשי כדורגל, אחד כאמור עם כר דשא טבעי ואחד סינטטי, כאשר בכל אחד מהם יציע נפרד לאוהדים (אחד מכיל 500 צופים והשני 350). לצד המגרשים ישנו מבנה מפואר בשטח של כ-1000 מ"ר הכולל חדרי הלבשה חדישים, חדרי שופטים, חדרי מאמנים, חדר כושר, חדרי טיפולים, חדרי ציוד, משרדים וחדר אוכל שישרת את השחקנים במהלך היום יום. במקום נבנתה עמדת שידור, עם סיב אופטי שתאפשר שידורים ישירים של המשחקים במקום וגם התאורה בשני המגרשים חזקה במיוחד – בעוצמה של 1000 לוקס.

לצד המתחם הוכשר מגרש חנייה מיוחד למאות רכבים כולל חניית אוטובוסים נפרדת. במתחם יפעל גם מזנון שישרת את ההורים והאורחים שיגיעו לצפות באימונים ובמשחקים שייערכו במתחם.

מתחם האימונים, שנבנה בעלות כוללת של כ-62 מיליוני שקלים, ישרת את כל קבוצות הכדורגל בעיר: קבוצת הבוגרים של הפועל חדרה, מחלקת הנוער של הפועל חדרה, שכוללת מאות ילדים, וגם את קבוצת הבוגרות של מכבי חדרה.

מתחם אימונים הפועל חדרה
| אתר רשמי, הפועל חדרה
מתחם אימונים הפועל חדרה
| אתר רשמי, הפועל חדרה

הבעלים יקיר שוורץ: "חיכינו בקוצר רוח למעבר למתחם החדש ואנחנו מאוד מתרגשים שזה קורה. מדובר במהלך אדיר עבור המועדון והעיר כולה. מצד אחד צובט בלב לעזוב את המתחם ההיסטורי שלנו, אבל מצד שני מועדון בליגת העל עם מחלקת נוער מפוארת ומאות ילדים ראוי למתקן אימונים בסטנדרטים גבוהים. מגיע שאפו ענק לראש העיר ולכל מי שדאג ותיכנן את המקום הזה, ואני משוכנע שהוא ישדרג את המועדון בכל האספקטים".

ניר בן חיים, ראש עיריית חדרה בפועל: "מדובר בבשורה אדירה לתושבי העיר בכלל ולחובבי הכדורגל בפרט. חדרה יכולה להתגאות בקומפלקס אימונים מפואר מהיפים בישראל, שמהווה סנונית ראשונה לפיתוח צפון-מזרח העיר, יחד עם הקמת האצטדיון, תחנת רכבת חדרה מזרח, הרחבת גשר צה"ל והקמת מחלף חדש בכביש 65. ילדי וילדות חדרה ייהנו מעתה מתנאי אימון ברמות הגבוהות ביותר בארץ במתחם שעומד בסטנדרטים אירופאים לכל דבר. זו גאווה גדולה לעיר ואני מאחל המון הצלחה לקבוצות ומשוכנע שהמעבר למתחם החדש יתרום להן רבות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי