מיצג מזעזע ביציע: אבו עוביידה מסובב את ישראל על האצבע הקטנה

play
מיצג תמיכה בבכיר חמאס אבו עוביידה במשחק כדורגל בלוב | צילום מסך, מתוך טוויטר
מיצג תמיכה בבכיר חמאס אבו עוביידה במשחק כדורגל בלוב 00:57

אוהדי אהלי טריפולי הניפו דגל פריסה עם תמונתו של בכיר חמאס וקראו: "ברוח ובדם נפדה את אל אקצה". סולומון בהדלקת נרות בלונדון עם משפחות העוטף, בית"ר ירושלים בשלל פעילויות

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

מלחמת "חרבות ברזל" נכנסה ליומה ה-69, ובעולם הספורט ממשיכים לראות תגובות לכאן ולכאן. כמדי יום, גם הפעם נעדכן אתכם כאן בסיפורים הבולטים.

20:45: שחקן בית"ר ירושלים טימו מוזי ושחקני קבוצת טרום א' ממחלקת הנוער של בית"ר הגיעו לאימון משותף עם בית"ר "שלוה" ירושלים בהדרכתו של מאמן המחלקה רן אביוף, כפי שהמועדון עושה בכל חג חנוכה.

שיתוף הפעולה הפורה בין המועדון והמרכז הלאומי "שלוה" בירושלים נמשך מזה שנים רבות ובמסגרתו מאמן ממחלקת הנוער מגיע להדריך ולאמן כדורגל באופן שבועי לקבוצות ילדים בעלי מוגבליות שונות.

את הנר השמיני בהדלקת הנרות של מחלקת הנוער הערב הדליק שחקן המחלקה נועם רום, שאחיו יהונתן רום ז"ל נרצח ברעים במתקפת הטרור הנפשעת ב-7 באוקטובר.

16:00: מנור סולומון, שחקנה של טוטנהאם ונבחרת ישראל, השתתף אתמול בהדלקת נרות בקניון "Westfield London" שבלונדון. האירוע אורגן ע"י חב"ד האמרערסמיט בראשות שליח חב"ד הרב אשר קריצ'בסקי. בהדלקה נכחו ילדים ומשפחות מישובי העוטף ששמחו מאוד לפגוש את סולומון.

טימו מוזי בפעילות של בית"ר "שלוה" ירושלים
מוזי בפעילות עם בית"ר "שלוה" ירושלים | אתר רשמי, בית"ר ירושלים
מנור סולומון בהדלקת נרות בלונדון
יחד עם חב"ד וילדי העוטף. סולומון בהדלקת הנרות בלונדון | יח"צ – חד פעמי, חב"ד לונדון

10:50: שחקני בית"ר ירושלים ביקרו היום בבית החולים הדסה עין כרם, הדליקו חנוכיה עם ילדים מאושפזים במחלקות הילדים והגיעו לעודד חיילים מאושפזים שנפצעו במלחמה. בביקור אצל חיילי צה"ל המאושפזים בבית החולים לאחר שנפגעו במהלך הלחימה בדרום, הריעו השחקנים לגיבורים וחיזקו את ידיהם.

שחקן הקבוצה אורי דהן אמר לאחר הביקור: "אתה מקבל פרופורציות אדירות כשאתה מגיע לפה. הכל מתגמד. הם הלוחמים האמיתיים של המדינה, מהילד הקטן ועד לוחם המילואים. מבחינתי זה יותר חשוב מהכל. בדרך כלל אנחנו מבקרים ילדים והפעם זכינו לבקר גם חיילים. מרגש לראות פה לוחמים שמגנים עלינו בזמן שאנחנו מתאמנים ושומרים על שגרה. זהו הזמן להגיד תודה לכל שוטר, לוחם, כבאי ואיש כוחות הביטחון. זה לא מובן מאליו".

קפטן בית"ר ירושלים אופיר קריאף מדליק נרות חנוכה בבית החולים הדסה עין כרם
קריאף בבית החולים | יח"צ – חד פעמי, דוברות הדסה

10:57:אתמול בערב (רביעי) התקיים בברלין אירוע הדלקת נר שביעי של חנוכה בסימן סולדריות ותמיכה בישראל.באירוע השתתפו למעלה מ-800 מוזמנים, ביניהם שרים, פקידי ממשלה, אנשי עסקים, עיתונאים ואנשי תרבות. עוד נכחו ניצולי הטבח בישראל: מילט בן חיים, ניצולת פסטיבל נובה, ובני משפחת אדר מקיבוץ ניר עוז. כזכור, יפה אדר בת ה-85 שוחררה מהשבי לאחר 49 ימים; עם זאת, בן משפחה נוסף- תמיר, עדיין נמצא בין 137 החטופים. בין המשתתפים היו גם נציגי אוהדי קבוצות הבונדסליגה, הרטה ברלין, ורדר ברמן וקלן, שהדליקו יחד את הנר השביעי.

בדבריו, הודה השגריר רון פרושאור לאורחים ולממשלה הגרמנית, שהביעה את תמיכתה העקבית בישראל מאז היום הראשון של המלחמה. במסגרת האירוע המרגש נשאו הנוכחים תפילה לשלום חיילי צה"ל ולהשבת החטופים. בכניסה לאירוע הוצב מיצג הקורא להשבת כל החטופים הביתה- ובו 137 דיסקיות, בשיתוף ובתרומת מטה החטופים בישראל.

10:30: מגיש הערוץ הקטארי "BeIN" פתח את שידורי ליגת האלופות אמש עם מסר פוליטי. "אני לא מסוגל לדבר על כדורגל כל עוד מתחוללים טבח וטיהור אתני בעזה. בעזה נחשפים כל הפגמים של העולם, שמסרב לגנות את הטרוריסטים מישראל".

נציגי האוהדים של מועדוני הכדורגל של הרטה ברלין, ורדר ברמן וקלן, השתתפו בהדלקת נר שביעי של חנוכה בברלין
| יח"צ – חד פעמי, רותי צונז

9:35: מיצג תמיכה מזעזע בחמאס – ביציע. אוהדי אהלי טריפולי הניפו אמש דגל פריסה עצום ובו ציור של אבו עוביידה, דובר חמאס ובכיר בארגון הטרור שהפך לסמל בעולם הערבי. התפאורה המיוחדת שהוצגה לפני תחילתו של משחק הליגה של הקבוצה הלובית, מציגה את אבו עוביידה מעל מסגד אל אקצה, כשמעליו מתנוסס דגל פלסטין ובידו מה אבן עם מגן דוד שמסמלת את ישראל, אותה הוא מסובב על האצבע ככלי שעשוע. מעל מגן הדוד הופיע החץ האדום שהפך לסימן היכר של חמאס בסרטוני התעמולה שהוא מפרסם כדי להתרברב בפגיעותיו בכוחות צה"ל.

בהמשך הסרטון נשמעים אלפי אוהדים שואגים: "ברוח ובדם נפדה את אל אקצה", וכן נשמעות קריאות לחיסול של "הישות הציונית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי