זיו אריה: "עוד משחק בסדרת המשחקים שלא הגיע לנו להפסיד"

play
זיו אריה מאמן הפועל ירושלים | ברני ארדוב
ממשיכה לשקוע: הפועל ירושלים נותרה בלי ניצחון אחרי 2:0 באשדוד 06:08

מאמן הפועל ירושלים יצא מתוסכל מהפסד חמישי רצוף של נועלת הטבלה: "צריך להמשיך לחפש ניצחון בכוח". אלי לוי: "חזרנו מהפגרה די טוב, רוצים להמשיך לאט ובטוח". כנעאן: "זה אושר שאי אפשר לתאר, כאילו פעם ראשונה עליתי לדשא בקריירה"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

הפועל ירושלים רשמה הערב (שבת) את הפסדה השביעי העונה והחמישי ברציפות ב-2:0 למ.ס. אשדוד, שהשאיר את נועלת הטבלה על מאזן מזעזע של 2 נקודות בלבד מפתיחת העונה. רביד אברג'יל כבש ראשון עבור המארחת ואבנעזר ממאטה שעלה מהספסל הכפיל, בעוד ילה דאון נעצר מהנקודה הלבנה על ידי אריאל הרוש, אחרי בעיטה רעה מאוד של חלוץ ירושלים.

זיו אריה, מאמן נועלת הטבלה, סיכם עוד הפסד של קבוצתו: "עוד משחק בסדרת המשחקים שלא הגיע לנו להפסיד ונמאס לי לומר את זה. מחצית שנייה טובה מאוד שלנו. קיבלנו גול מכלום, לא נשברנו וקיבלנו פנדל שלא נכנס, עוד גול מכלום וזאת התקופה. אני לא מאמן שאוהב מזל, אבל כלום לא הולך וצריך להמשיך לחפש ניצחון בכוח. ממשיכים בתהליך, בדרך ובסוף זה יסתדר. השחקנים שלנו עובדים טוב".

זיו אריה מאמן הפועל ירושלים
הרבה תסכול בירושלים. אריה | ברני ארדוב

מקס גרצ'קין על ההפסד הנוסף של ירושלים: "מאוכזבים מאוד, זה היה משחק חשוב מאוד בשבילנו. הוא התפתח לא כמו שקיווינו. אין זמן להתבאס ולהתאכזב. צריכים להתאושש ולהביא נקודות. מאוד מאמין בדרך שלנו, בשחקנים ובמאמן. כבר ביום שלישי נבוא לשחק על הנקודות והחיים שלנו בליגה. הצוות המקצועי? זה ספורט תחרותי, אנחנו לא עומדים בציפיות של כולם. הצוות עושה הכל להביא את כל הכלים ואנחנו לא מספקים את זה".

אלי לוי, מאמן מ.ס. אשדוד, היה מאושר אחרי הניצחון: "דיברתי על התהליך שאנחנו עוברים וזה עובר טוב מאוד. השחקנים שיחזרו מהפציעות יעבו את הסגל ונהיה קבוצה עוד יותר טובה. הייתה עבודה טקטית מעולה. סך הנקודות של ירושלים לא תואמת את היכולת שלה, היא עומדת טוב מאוד. היינו עדיפים וניצחנו, זה מה שחשוב. שמח בשביל הבחורים, הם עובדים קשה. חזרנו מהפגרה די טוב, רוצים להמשיך לאט ובטוח. כנעאן וממאטה חזרו ונהיה קבוצה יותר טובה".

אלי לוי מאמן מ.ס. אשדוד
"כנעאן, ממאטה ומי שיחזרו מפציעות יהפכו את הקבוצה לטובה יותר". לוי | ברני ארדוב

חמודי כנעאן רשם דקות ראשונות אחרי 8 חודשים וסיפר: "כיף גדל לקבל כמה דקות, להנות מהמשחק, לעשות מה שאני הכי אוהב. חיכיתי לזה כל כך הרבה זמן. אני רוצה להודות למועדון שנתן לי כל מה שאני צריך כדי לקבל את הדקות האלה. היו הרבה רגעים קשים בהחלמה, זה היה שיקום מאוד ארוך ומתיש. תמיד הייתה לי מחשבה על הדקות הראשונות שאקבל, ידעתי שאעבוד קשה כדי שזה יגיע. אין מילים, זה אושר שאי אפשר לתאר, כאילו פעם ראשונה עליתי לדשא בקריירה".

ספיר ברמן: "האירוע עם ניב שטייף גרם לי לפרוץ בבכי, אנחנו כאן בשביל המשפחה. זה החיים של ניב, הכדורגל זה חלק ממנו. הוא חסר המון בנוף שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי