אביטן: "3 נקודות מאוד חשובות". טסלפפה: "פספוס גדול, חוסר אחריות"

play
ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה | שלומי גבאי
תמיר גלזר כבש בדקה ה-84 והעניק להפועל חדרה ניצחון על הפועל פתח תקוה 06:01

הפועל חדרה ניצחה את הפועל פתח תקוה, גלזר: "גול בכורה בליגת העל, הרגשה נהדרת". ורד: "במחצית הראשונה החמצנו 3-4 מצבים של 100 אחוז"

(גודל טקסט)

הפועל חדרה המשיכה במומנטום החיובי מאז חזרתה של ליגת העל מפגרה כשגברה הערב (שבת) 0:1 על הפועל פתח תקוה. חדרה עם 7 נקודות מתוך ה-10 שלה העונה, ב-4 המחזורים האחרונים. הערב תמיר גלזר כבש שער בכורה בליגת העל והכריע בדקה ה-84.

המאמן המנצח, ניסו אביטן: "לא נראינו טוב במחצית הראשונה וגיא הרמן החזיק אותנו במשחק. בחצי השני היינו הרבה יותר טובים ומסוכנים, וגם לקחנו שלוש נקודת מאוד חשובות. כבר כמה פעמים שהדברים מסתדרים לנו אחרי שינוי מערך במחצית. יותר בריא לשחק טוב בכל המשחק, אבל זה טבע הדברים, המשחק דינמי וגמיש. תמיר גלזר? הגיע הזמן שיכבוש. האמת היא שהוא נותן המון עבודה שלא נרשמת בסטטיסטיקה, זה בונוס מבחינתו".

גלזר עצמו אמר: "גול בכורה בליגת העל, הרגשה מדהימה ואפשר קצת לשמוח בימים הקשים האלה. זה ניצחון חשוב שיקפיץ אותנו קדימה, אבל אין הרבה זמן לשמוח כי יש עוד משחק בעוד שלושה ימים. הפועל חדרה עבדה קשה מאוד בפגרה, הצוות החדיר בנו דברים שלא היו, עבדנו הרבה מאוד על הצד הטקטי טקטי ועל עבודת צוות. האחים שלי? אנחנו מאוד מפרגנים אחד לשני, אני בטוח שדן קפץ מהתרגשות כאילו הוא הבקיע. לצערי אחי התאום (עמית) הפסיד היום (עם הפועל ירושלים)".

עופר טסלפפה מאמן הפועל פתח תקוה
אכזבה עצומה. טסלפפה | שלומי גבאי

מאמן הפועל פתח תקוה, עופר טסלפפה: "פספוס גדול. במחצית הראשונה הגענו למצבים של 100 אחוז גול והיינו יכולים להוביל 0:3. לא היינו שקטים ליד השער וחבל, לא היינו צריכים להפסיד. ספגנו לקראת הסיום במצב נייח, זה משהו שאנחנו עובדים עליו, זה חוסר אחריות. חבל, חבל מאוד, היינו צריכים לצאת עם נקודה או שלוש. מאוד מאוכזב, מאוד קשה לי לחזור על זה: זו נאיביות של עולה חדשה".

עידן ורד: "מאכזב מאוד. בחצי הראשון שלטנו והגענו ל-3-4 מצבים של גול מאה אחוז. אנחנו צריכים לתת יותר מבחינת מספרים, כל שחקני ההתקפה. שכטר ואני בעיקר צריכים לתת יותר, אבל זו רק תחילת העונה וניתן את השערים והבישולים שלנו. בחצי השני הם שינו מערך, הלכנו אחורה והיינו קצת עייפים. קיבלנו גול מאוחר ממצב נייח שלא מתאים לספוג. זה גול של לב ונשמה וחבל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי