הפגנה למען פלסטין מחוץ לאנפילד, מכבי ת"א וחיפה במחוות לנרצחים

play
הגפנה למען פלסטין מחוץ לאצטדיון אנפילד | רויטרס
צפו: זהבי הפגיז, 1:3 ענק למכבי ת"א על גנט בדרך לשמינית גמר הקונפרנס 03:31

אוהדים הניפו דגלים וקראו להפסקת אש, מכבי תל אביב מקדישה את משחק החזרה לבלומפילד לאוהדיה שנרצחו ושריף כיוף ילבש חולצה ורודה עם הכינוי של אוהדת הקבוצה ענבר הימן ז"ל. עדכוני ספורט בצל המלחמה

(גודל טקסט)

כמדי יום מאז פרוץ המלחמה בעזה, נעדכן כאן בהתפתחויות והמחוות ובעולם הספורט סביב האירועים.

18:30: זמן קצר לפני המשחק בין ליברפול למנצ'סטר יונייטד באנפילד, נערכה הפגנה מחוץ לאצטדיון עם דגלי פלסטין ושלטים הקוראים להפסקת אש.

17:48: כך נראה אצטדיון בלומפילד, כשעתיים לפני פתיחת המשחק של מכבי תל אביב מול מכבי נתניה. לצד דגלי ישראל ומגן דוד המורכב משמות 73 האוהדים הצהובים שכבר אינם, ישנן מספר מחוות מרגשות נוספות.

אצטדיון בלומפילד הערב

אנפילד הערב

12:40: מועדון הכדורעף הפועל כפר סבא אירח לפעילות משותפת את קבוצת הנוער בנות בכדורעף הפועל אשכול, מהמועצה האזורית אשכול. האירוח כלל אימון משותף עם הפועל כפר סבא, ארוחה משותפת ובהמשך השחקניות מהעוטף היו אורחות הכבוד במשחק ליגת העל של קבוצת הגברים.

שחקניות אשכול, המגיעות מיישובי עוטף עזה, ולנוכח המלחמה פונו לבתי מלון בים המלח ובאילת, שמחו להכיר מקרוב את השחקניות הצעירות ממועדון הפועל כפר סבא ומאוד נהנו מהאירוח והיחס הלבבי. מדובר ביוזמה ברוכה וערכית בראשות יו"ר הפועל כפר סבא גרי אברמוביץ, שידוע בקשר הטוב שלו עם הכדורעף באשכול. כך למשל, לאחר "צוק איתן", שבו נהרגו שני רשב"צים מאשכול, המועדון היה שותף יחד עם "אתנה" לפרויקט ייחודי, כשבמשך שלוש שנים מאמנים ושחקנים מהמועדון הכפר סבאי הגיעו ליישובי העוטף כדי לקיים פעילות בכדורעף.

12:30: מכבי חיפה תנציח את אוהדת הקבוצה ענבר היימן, שאתמול נודע כי נרצחה בשבי החמאס אחרי שנחטפה ב-7 באוקטובר. שוער האלופה שריף כיוף יעלה לדרבי מחר עם חולצה ורודה שעליה מוטבע השם PINK, הכינוי בו קראו לענבר חבריה. "היימן פקדה את יציעי הקבוצה על בסיס קבוע והייתה חלק בלתי נפרד מהמשפחה הירוקה", מסרו במכבי חיפה חיפה.

9:20: לכבוד משחקה הראשון בבלומפילד מאז ה-7 באוקטובר, בחרה מכבי תל אביב להקדיש את המשחק לזכר אוהדי הקבוצה שנרצחו ונפלו מאז פרוץ המלחמה, ולמען החזרתם המהירה הביתה של החטופים משבי החמאס. שחקני מכבי תל אביב יופיעו עם תלבושות החוץ שעוצבו במיוחד, כאשר בחזית החולצות הכחולות ימוקם מגן דוד גדול המורכב משמות 73 האוהדים הצהובים שכבר אינם.

חולצת מכבי תל אביב למען החטופים
| יח"צ – חד פעמי, יחצ

בנוסף, על גבי 73 כיסאות בחלק התחתון של היציע המזרחי בבלומפילד יולבשו 73 חולצות שחורות לזכר כל אחת ואחד מאוהדות ואוהדים אלה. במקביל, בשערים 10-11 יוצב באנר זיכרון בצבע שחור ועליו יצויינו תאריכים של פיגועי טרור נפשעים שבוצעו נגד מדינת ישראל ואזרחיה בעשורים האחרונים. במרכז שלט הפריסה יופיע בגדול התאריך 7/10.

כחלק מהקריאה להחזרת החטופים המהירה הביתה, המועדון ימקם באיזור ה-VIP באצטדיון 7 חולצות משחק צהובות, כמספר אוהדי מכבי תל אביב החטופים ברצועה. שמותיהם יוטבעו בגב המדים במקום בו מופיעים בדרך כלל שמות השחקנים. לסיום יוחלפו 4 דגלי הקרן ובמקומם יתנוססו דגלים צהובים עם הכיתוב BRING THEM HOME, בתקווה שנזכה לראות את כולם חוזרים הביתה בשלום ובמהרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי