בנימין: "יש בהפועל ת"א צעירים מהטובים בארץ, כולנו נגיע רחוק"

play
שחקני הפועל תל אביב טל ארצ'ל, רן בנימין | דני מרון
בנימין כבש ובישל בעקב, 0:2 להפועל תל אביב על מכבי פתח תקוה 06:11

הקשר כבש ובישל ב-0:2 על מכבי פתח תקוה: "נותנים לנו לשחק ובסוף זה משתלם". ברשצקי: "משהו נכבה בקבוצה אחרי שסופגים"

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב נרשמה שמחה גדולה הערב (שלישי) אחרי הניצחון 0:2 על מכבי פתח תקוה במחזור ה-10 בליגת העל. כ-1,700 אוהדים הגיעו לבלומפילד ושחקני הקבוצה חגגו איתם אחרי שריקת הסיום. האדומים נהנו משערים של שני בני ה-19, רן בנימין וליעד רמות, והם עם 6 נקודות מ-6 אפשריות בתוך 3 ימים.

המאמן בורחה למה אמר: "קיבלנו חלק מהאוהדים, השחקנים עשו עבודה טובה ונתנו הופעה טובה. כל מי שקיבל הזדמנות עשה את שלו, כל מי שנכנס כמחליף נתן 100 אחוז. ההבדל בשני המשחקים האחרונים? אנחנו פחות או יותר עושים את אותו דבר, רק הוספנו כמה פרטים שהיו חסרים. אני שמח בשביל השחקנים, הם עובדים קשה – לא פשוט לשחק כל כך הרבה משחקים בזמן קצר. היום חוגגים, מחר ננוח ונחשוב על הפועל פתח תקוה בשבת. לשחקנים מגיע לשמוח היום".

רן בנימין אמר: "אני שמח מאוד על שער הבכורה שלי, חיכיתי לזה המון זמן. אני שמח שזה קרה היום, במיוחד במצב שהקבוצה הייתה בו, אחרי שהתחלנו טוב ודעכנו. לאט לאט חזרנו לעצמנו והכי כיף בעולם שהשער הגיע במצב כזה, כשהקבוצה צריכה את הנקודות והוא שם אותנו למעלה בטבלה. כל מי שאי פעם שיחק בהפועל או אוהד, יודע מה המשמעות של הקהל פה. זה אחד הכוחות הכי גדולים של הקבוצה. נקווה שבמשחקים הבאים יוכלו להגיע יותר".

על שילוב הצעירים אמר בנימין: "יש פה שחקנים צעירים מהטובים בארץ לדעתי, רואים את זה מגילאי נערים. יש לנו המון שחקנים בנבחרות וכשנותנים לנו לשחק וגם נותנים לנו לטעות, אז בסוף זה משתלם. אני חושב שכולנו נגיע רחוק".

שחקני הפועל תל אביב חוגגים
חגיגה אדומה בבלומפילד | דני מרון

מכבי פתח תקוה רשמה הפסד רביעי ב-5 המשחקים מאז החזרה לפעילות והיא ממשיכה לספוג בצרורות. המאמן בני לם סיכם: "יש משפט אחד שאומר ש'כשמשחקים טוב ומפסידים תהיה רגוע, כשמשחקים לא טוב ומנצחים תהיה מודאג'. הייתי מרוצה מהמשחק שלנו היום, הגענו להרבה מצבים. אולי אנחנו נאיביים וסופגים גולים בקלות, זו הבעיה שלנו. אנחנו סופגים ובזה צריכים לטפל. לאט לאט יחזרו כל הפצועים ואז יהיה לנו קצת יותר קל. צריך להשתפר ואולי גם שיהיו קצת תזוזות בינואר".

מוטי ברשצקי: "יש תקופות שדברים לא הולכים. להבדיל ממשחקים קודמים, היום היינו מאוד דומיננטיים והחמצנו. לצערי נענשנו, זו תקופה שדברים לא הולכים. גולים נכנסים בקלות נגדנו ואנחנו נאיביים, צריך לומר את האמת. אנחנו חייבים לעבוד על המנטליות. חוץ מסכנין, לא עשינו מהפך העונה והיינו בפיגור המון פעמים. משום מה משהו נכבה בקבוצה אחרי שסופגים. צריך להמשיך להאמין גם ב-1:0".

על הנסיגה ביכולת של הקבוצה מאז חזרת הליגה: "המלחמה בלבלה את כולם ולצערנו לא שיחקנו המון זמן מכורח הנסיבות. אי אפשר לבוא ולשים את האצבע על משהו אחד, אבל ברור שלא חזרנו טוב. אולי טיפה שאננים, טיפה יהירים. מאמין שיהיה טוב. נגד מכבי תל אביב זה המשחק הכי קשה בליגה, אבל הוכחנו נגד מכבי חיפה וגם נגד מכבי נתניה וסכנין שאנחנו יכולים ליזום ולהבקיע".

מאמן מכבי פתח תקוה בני לם
אופטימי למרות עוד הפסד. לם | דני מרון

הפועל תל אביב תארח ביום שבת את הפועל פתח תקוה, מכבי פתח תקוה תארח את מכבי תל אביב ביום ראשון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי