זלאטנוביץ' על הכוונת של מכבי פתח תקוה, תסכול גדול אחרי ההפסד

play
בחוד של קוז'וך. זלטאנוביץ' | ברני ארדוב
בנימין כבש ובישל בעקב, 0:2 להפועל תל אביב על מכבי פתח תקוה 06:11

בקבוצה מאוכזבים מאוד מהתוצאות מאז חזרת הליגה לפעילות, אבל מרוצים מחזרתו של מאור לוי לעניינים. חלוץ מכבי נתניה מועמד

(גודל טקסט)

אווירה קשה מאוד במכבי פתח תקוה אחרי ההפסד 2:0 להפועל תל אביב אמש (שלישי). היה זה ההפסד השלישי ברציפות והרביעי בחמשת המשחקים האחרונים של הקבוצה, כאשר היום כבר ניתן לומר בבירור שלפחות מבחינת התוצאות, מדובר באחת הקבוצות שחזרו הכי פחות טוב מפגרת המלחמה.

למרות האכזבה והעצבים שהיו בחדר ההלבשה בסיום המשחק, נכון להבוקר, מסתמן שבמועדון לא ימהרו לעשות זעזוע בעמדת המאמן ונראה שבני לם יקבל אשראי נוסף, לפחות לשניים-שלושה משחקים נוספים. ביום ראשון הקרוב תארח פתח תקוה את המוליכה מכבי תל אביב, שנמצאת בכושר נפלא. שלושה ימים לאחר מכן מחכה לה הדרבי החם של פתח תקוה ומיד אחר כך משחק חוץ נגד בית"ר ירושלים. גורמים במועדון מאמינים שלא יהיה נכון לעשות כעת שינוי בעמדת המאמן, בטח לא לפני המפגש הקשה מול הצהובים, אבל גם לאור דקות טובות של הקבוצה במשחק אמש ומשום שלפחות בשלב זה נראה שהשחקנים מחוברים ללם. ההערכה היא שגם אם הקבוצה תפסיד למכבי תל אביב אבל תקח לפחות ארבע נקודות בדרבי ומול בית"ר, המאמן ימשיך בתפקידו וישאר על הקווים.

"נכון שאנחנו ברצף של הפסדים, אבל עדיף שלא נעשה כרגע פעולות של שליפה מהמותן", אמר גורם במועדון. "צריך לזכור שרק העונה חזרנו לליגת העל וכרגע "הליגה" שלנו היא נגד קבוצות כמו הפועל חדרה, הפועל ירושלים, הפועל פתח תקוה ואשדוד. המטרה שהצבנו לעצמנו בתחילת העונה היא להישאר בליגה ועל זה אנחנו צריכים לחשוב. אין שום טעם לעשות זעזועים אחרי 10 מחזורים, מה גם שהנקודות שצברנו לפני הפגרה נותנות לנו אוויר בשלב הזה".

מאמן מכבי פתח תקוה בני לם
אופטימי למרות עוד הפסד. לם | דני מרון

אם לפני הפגרה בפתח תקוה לא ממש חשבו על רכש בינואר, חמשת המשחקים האחרונים גרמו לחישוב מסלול מחדש ועכשיו כבר ברור שהקבוצה תנסה לחזק את עצמה בשחקן-שניים נוספים. לוואלה! ספורט נודע ששמו של איגור זלאטנוביץ' ממכבי נתניה עלה אם כי בפתח תקוה לוקחים בחשבון שנתניה תעדיף למכור את השחקן לקבוצה בחו"ל, במקום להשאילו כאן בתוך הליגה.

נקודת האור במשחק היתה חזרתו של הקשר מאור לוי לכר הדשא, אחרי שנעדר כמעט שלושה חודשים. לוי נראה מעט חלוד, אך בצוות המקצועי מאמינים שהוא יהיה תוספת כוח משמעותית במשחקים הקרובים. אנאס מחמיד שלא נכלל אמש בסגל בשל פציעה חוזרת בשרירי הבטן, צפוי להיעדר בתקופה הקרובה ואם לא תהיה ברירה הוא ייאלץ לעבור ניתוח, שישבית אותו לתקופה של חודשיים לפחות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי