הפועל ירושלים נושמת לרווחה: "במצב שלנו אי אפשר להתלונן"

play
סוף סוף זה השתחרר. זיו אריה | שלומי גבאי
ויהי אור: רויזמן העניק להפועל ירושלים ניצחון בכורה העונה, 0:1 על חדרה 02:10

הלחץ הגדול השתחרר, חרף יכולת בינונית ושלל החמצות: "קאפיטה יכול היה להתמודד עם זהבי על מלכות השערים". אריה שיבח את מלמוד

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים סוף סוף הרשתה לעצמה אמש (שלישי) לנשום לרווחה. ניצחון ראשון בליגה, שמירה על שער נקי, והכי חשוב, חזרה לחיים בהתמודדות בתחתית ליגת העל, לפחות בשלב הזה. "אין לנו בעיה שיגידו שאנחנו מתמודדים בתחתית, אם היינו מפסידים את המשחק הזה יכול להיות שגם את זה לא היינו שווים", אמרו האדומים. במועדון חששו מאוד לפני המשחק והגדירו אותו כמשמעותי ביותר העונה, לאחר שעד אתמול צברה הקבוצה 2 נקודות מ-27 אפשריות, באחוזים של יורדת ליגה.

זיו אריה הודה בסיום כי זה היה אחד המשחקים הכי פחות טובים שלו כמאמן הפועל ירושלים, והאמת היא שזה היה תוצאה של שינויים גדולים מדי בהרכב, חלקם כפויים – הרכב שמעולם לא במאת שיחק יחד, המון לחץ וחוסר ביטחון שהשתחררו עם השער של אור רויזמן. בנוגע להחמצות בחצי השני יש למאמן הרבה עבודה, או כמו שאמרו במועדון: "לא נוכל להרשות לעצמנו להחמיץ ככה, במשחקים האחרונים לקאפיטה היו מספיק הזדמנויות להתמודד עם ערן זהבי על מלכות השערים".

"אני מניח שבמצב שלנו אי אפשר להתלונן, כולל סוף הפלייאוף של העונה שעברה ספרתי 14 משחקים ללא ניצחון", אמר המאמן. "אי אפשר להתייחס למה שקרה לאורך התקופה, כל משחק לגופו, פשוט כדור שלג ודברים שלא התחברו לנו, אבל זה מאחורינו".

על שילובו של נועם מלמוד אמר אריה: "הוא אחד הבלמים העתידיים, חיכינו לו, רציתי מזמן שהוא ישחק אבל הוא לא הרגיש מוכן. קמנו בבוקר עם מקס גרצ'קין חולה, המחליף שלו חולה, ונאלצנו לאלתר. שיחקו שבעה שחקני בית, שני שחקני נוער, זה הפועל ירושלים ולא תמיד זה יהיה קל".

זיו אריה, מאמן הפועל ירושלים
סוף סוף זה השתחרר. זיו אריה | שלומי גבאי

אור רויזמן, כובש השער, הוסיף: "אני שמח ברמה האישית אבל זה לא משתווה לשמחה הקבוצתית. היינו צריכים את הניצחון הזה כדי לצבור ביטחון, אני מאושר. כולם כאן שחקנים טובים שיכולים לשחק בהרכב, הקהל שהגיע זה פקטור משמעותי מאוד וכיף לנצח עבורם. אי אפשר להסביר מה הרגשנו, זה שיחרר בנו המון אמוציות, רצנו כמו משוגעים לחגוג את השער וחשבנו איך שומרים על זה עד סוף המשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי