דגו: "לא מקובע על מערך אחד". דוד: "אולי אחמיץ את המשחק הבא"

play
דין דוד שחקן מכבי חיפה מודה לקהל | מאור אלקסלסי
צפו: פיירו ודין דוד חגגו צמדים, מכבי חיפה דרסה 0:4 את מ.ס. אשדוד 04:55

מאמן מכבי חיפה החמיץ לחלוצים שלו אחרי ה-0:4 על אשדוד, הכובש שסוחב פציעה הסכים איתו: "פיירו ואני משלימים אחד את השני"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה המשיכה במגמת השיפור שלה, בעיקר מאז המעבר למערך עם שני חלוצים, והערב (רביעי) הביסה 0:4 את מ.ס. אשדוד. האלופה התקשתה לפרוץ את ההגנה המעובה של האורחת וחיכתה עד לדקה ה-63, לפני שעילאי חג'ג' בישל לדין דוד שכבש עונה שלישית ברציפות מול האקסית. לאחר מכן פרנזי פיירו כיפר על שלל החמצות והבקיע צמד שני העונה (שישה שערי ליגה עד כה) ודוד הלך בעקבותיו עם השני שלו בתוספת הזמן כדי להציב את החיפאים במקום השני.

מסאי דגו סיכם: "אמרנו לפני המשחק שאנחנו חייבים גול מהיר, וזה היה קשה. היו כמה סיטואציות שהיינו צריכים לכבוש במחצית הראשונה ואמרתי להם בהפסקה שאשדוד יכולה לכבוש, אבל ידעתי שנעשה את הגול הראשון וזה באמת היה חשוב. אני לא אוהב להתקבע רק על מערך אחד, אני מסתכל על הקבוצה היריבה וזה משהו שחשוב לי, אבל כרגע אנחנו מרגישים נוח עם שני החלוצים. אני עושה הרבה שיחות עם דין, הוא שחקן מוביל בקבוצה הזו ואמרתי לו אתמול שהוא יפתח ויעלה חד וחם. אני שמח שהוא היה טוב ושמח שהוא כובש ומצליח יחד עם הקבוצה".

על האופציות לחיזוק בינואר אחרי צירופו של קני סייף: "לא אדבר על מי שלא נמצא במכבי חיפה. כולם יודעים מה המטרות שלנו וברגע שזה יקרה, נודיע כמו שעשינו עם קני שזה שחקן שמאוד רציתי. אני שמח ממה שיש לי, כל שחקן שנכנס נותן את מה שיש לו. עילאי וקנדיל וגוני נכנסו מצוין, אני מעדיף להתמקד במי שנמצא כאן. דיא סבע? כבר התייחסתי לזה".

קני סייף שחקנה החדש של מכבי חיפה
כבר ישב ביציע כשחקן מכבי חיפה. קני סייף | מאור אלקסלסי

דין דוד, שכבש פעמיים לרשת הקבוצה ממנה נרכש: "אני ומסאי דיברנו אתמול, הוא שאל אותי איך אני מרגיש כי אני סוחב כאבים כבר תקופה. אמרתי לו שאני בסדר, הוא הלך איתי ואני שמח שזה הצליח ואני מוכיח שאני ראוי לשחק. אני שמח שהבקעתי והבאנו שלוש נקודות. אני עובד קשה ומקווה שמסאי יילך איתי גם בהמשך. פיירו? אנחנו משלימים אחד את השני ומשחקים ביחד מצוין. אנחנו מפרגנים אחד לשני ונמשיך לעשות את זה. יש לי קצת כאבים ואולי לא אשחק במשחק הבא, נראה מה יהיה בהמשך השבוע".

דין דוד שחקן מכבי חיפה חוגג שער
דין דוד שחקן מכבי חיפה חוגג שער | מאור אלקסלסי

אלי לוי, מאמן מ.ס. אשדוד: "לא חושב שמכבי חיפה בכלל לחצה אותנו. הם החזיקו יותר בכדור, אבל שיבשנו להם את המשחק יפה מאוד במחצית הראשונה. יכולנו להבקיע בכמה הזדמנויות, ואם אתה לא עושה את זה אז הכול הופך הרבה יותר קשה. זה לא היה קרוב אפילו ל-4:0, אבל נתאושש מזה. קיבלנו גול ואז רצינו ליזום קצת, וככה המשחק התגלגל. כואב לי על הבחורים כי הם עשו עבודה נפלאה. המשחק לא היה שווה את התוצאה הזאת. היינו בתקופה טובה מאוד וגם היום לפרקים שיחקנו טוב. נרים את השחקנים והפנים למשחק הבא".

מיכאל אוחנה, שפתח לראשונה העונה בהרכב מ.ס. אשדוד: "התוצאה לא כל כך טובה, נראה את הטעויות ונלמד מזה. אני מאמין שנצא מזה טוב, הראש שלנו כבר בשבת. לא ניפול מזה. ברמה האישית, הכול מאחוריי ואני ממשיך קדימה. הכול משמיים. אני רק רוצה להגיד שהראש והלב שלנו עם החיילים וכוחות הביטחון, עם החטופים ומשפחות החטופים. בעזרת השם שכולם יחזרו בריאים בגוף ובנפש".

אלי לוי מאמן מ.ס. אשדוד עם מסאי דגו מאמן מכבי חיפה
"המשחק לא היה שווה את התוצאה הזאת". אלי לוי עם מסאי דגו | מאור אלקסלסי

משחקי המחזור הבא:

שבת, 15:00: הפועל תל אביב – הפועל פתח תקוה (ספורט4) שבת, 18:00: הפועל חיפה – מכבי נתניה (ספורט4) שבת, 18:00: מ.ס. אשדוד – בני סכנין שבת, 18:00: מכבי בני ריינה – הפועל ירושלים שבת, 19:30: בית"ר ירושלים – הפועל באר שבע (ספורט2)

ראשון, 20:00: מכבי פתח תקוה – מכבי תל אביב (ספורט1) ראשון, 20:30: הפועל חדרה – מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי