אזל הקרדיט: מכבי נתניה הודיעה על פיטורי רן קוז'וך

play
רן קוז'וך מאמן מכבי נתניה | ברני ארדוב
צפו: ירדן שועה כבש ובישל, בית"ר ירושלים הביסה 0:3 את מכבי נתניה 03:11

אף שאלמוג כהן גיבה את המאמן, הבעלים אייל סגל החליט לסיים את ההתקשרות בעקבות התבוסה מול בית"ר. דן רומן יחליף אותו? וגם: הקללות לעוז בילו, שכמעט התעמת עם האוהדים

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

התבוסה 3:0 בידי בית"ר ירושלים חרצה את גורלו של רן קוז'וך: מכבי נתניה הודיעה היום (חמישי) על פיטוריו של המאמן. "אנו מודים לרן על התקופה בה אימן במועדון ומאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו. עד למינוי מאמן קבוע, הצוות הקיים יעביר את אימוני ומשחקי הקבוצה", מסרו היהלומים. דן רומן, מאמן קבוצת הנוער, הוא אחד המועמדים המובילים להדריך את הקבוצה הבוגרת.

מדובר בהחלטה שהתקבלה על ידי הבעלים אייל סגל, שלא הלך הפעם עם המנהל המקצועי אלמוג כהן. האחרון גיבה את קוז'וך גם אחרי ההפסד אמש, למרות התוצאות הרעות לאחרונה, אלא שהבעלים פסק על סיום ההתקשרות מבלי להעניק למאמן הזדמנות נוספת במשחק נגד הפועל חיפה בשבת. מאז סיום המשחק, קיבלו סגל וכהן הודעות רבות מאוהדי הקבוצה שזעמו מאוד על רצף ההפסדים והפצירו בהם לפטר את המאמן.

התבוסה הותירה את אנשי מכבי נתניה בתחושות קשות הזכירה לאנשי המועדון את התבוסה בגמר הגביע בעונה שעברה, באותה התוצאה ומול אותה היריבה. נתניה נמצאת בתקופה לא טובה ואמש היא ספגה את הפסדה השלישי בארבעת משחקיה האחרונים, שהשאיר אותה קרובה לקו האדום.

אחרי הפועל חיפה, מצפים לנתניה שני קרבות תחתית נגד מ.ס.אשדוד והפועל חדרה ולכולם במועדון ברור שכדי לברוח מאיזור הקו האדום בו נמצאת כרגע הקבוצה, היא תצטרך לצבור לפחות 7 נקודות מ-9 אפשריות במשחקים אלו.

רן קוז'וך מאמן מכבי נתניה
"הקבוצה לא מרוסקת". קוז'וך | ברני ארדוב

כחלק מהלקחים שהופקו אמש בסיום המשחק, שוקלים בצוות המקצועי לעשות שינויים טקטיים בהרכב ובשיטה. אחת האפשרויות שנשקלת ברצינות היא לפתוח עם שני חלוצי מטרה, איתמר שבירו וסטניסלב בילנקי, כדי להפעיל לחץ על הגנת חיפה. איגור זלטאנוביץ' עשוי לשוב לסגל ואולי אפילו לשחק, כאשר הזר שצפוי להישאר מחוץ לסגל הוא ראצ'יד צ'ירינו שהיה חלש מאוד ואיבד המון כדורים ב-45 הדקות הראשונות. מתן לוי שנפצע אתמול צפוי להחמיץ את המשחק ומסתמן שיובל שדה, איתי בן שבת וגם כרם ג'אבר יתחרו על עמדת הבלם. גיא מזרחי ישוב בוודאות להרכב, לעמדת המגן הימני.

בנתניה מאמינים שלמרות התוצאות האחרונות, יש להם קבוצה טובה ושמדובר כרגע בתקופה שבה הדברים לא הולכים. האווירה אמש בנתניה הייתה לא פשוטה בלשון המעטה. כבר מדקות הפתיחה של המשחק, חלקים גדולים בקהל קילל את קוז'וך ודרש ממנו להתפטר, כאשר הקללות והקריאות לכיוונו של המאמן הלכו והתגברו לקראת הסיום.

לא מעט שחקנים היו לא טובים אתמול, ביניהם שני העוגנים במרכז המגרש בוריס אנו ואיתן אזולאי. ראצ'יד צ'ירינו שפתח כאמור בהרכב היה גרוע ולא סיפק פעולה חיובית אחת לאורך מחצית שלמה בה שיחק. גם מתן לוי הציג יכולת לא טובה והמגנים נפתלי בלאי וכרם ג'אבר נראו לא טוב ולא הצליחו לתרום לא בפן ההגנתי ולא בחלק ההתקפי. איתמר שבירו הירבה להחמיץ ועוז בילו שגם הוא סופג המון אש מהקהל, ניסה וניסה אך בסופו של דבר הושפע מחולשת חבריו.

איתן אזולאי סטניסלב בילנקי מכבי נתניה
כלום לא הולך. שחקני נתניה | ברני ארדוב

בסיום המשחק נרשמה תקרית מכוערת, כאשר עוז בילו יצא מהאצטדיון מלווה באביו והשניים ספגו קללות ונאצות ממספר אוהדים שהקיפו אותם. אביו של הקשר וגם השחקן עצמו, היו קרובים מאוד לעימות פיזי עם חלק מהאוהדים שנכחו שם, אולם בסופו של דבר הדברים נמנעו בהתערבות של מספר מאבטחים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי