דן רומן יעביר את אימון הבוקר. עוז בילו התנצל בפני האוהדים

play
דן רומן, מאמן קבוצת הנוער של מכבי נתניה | אתר רשמי, באדיבות מכבי נתניה
צפו: ירדן שועה כבש ובישל, בית"ר ירושלים הביסה 0:3 את מכבי נתניה 03:11

מאמן קבוצת הנוער של מכבי נתניה גם צפוי לעמוד על הקווים בשבת מול הפועל חיפה בעקבות פיטורי קוז'וך. הקשר על העימות אחרי ההפסד לבית"ר :"לוקח אחריות. צריך לזכור ששחקנים הם בני אדם"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה נפרדה היום (חמישי) מהמאמן רן קוז'וך על אף הגיבוי שהוא קיבל מהמנהל המקצועי אלמוג כהן והיא כבר לקראת סיום ההכנות למשחק הבא שלה, בשבת ב-18:00 מול הפועל חיפה. לוואלה! ספורט נודע שאת אימון הבוקר מחר צפוי להעביר דן רומן, ואם לא יקרה משהו לא צפוי אז מאמן מחלקת הנוער גם יהיה זה שיעמוד על הקווים בכרמל.

זה לא היה האירוע היחיד שהעסיק את היהלומים ביממה שחלפה מאז ההפסד, כי האוהדים עסקו גם בעימות עם עוז בילו. הקשר ספג אתמול קללות במהלך המשחק מחלק מהאוהדים, אבל האירוע נמשך שעה קלה לאחר המשחק, כאשר הקשר, שהיה מלווה באביו, יצא מהאצטדיון וצעד לעבר הרכב. גם שם בילו ספג קללות מאוהדים והחליט לענות לאלו שהטיחו בו מילים קשות. כאשר הגיב בילו, החלה מהומה שאילצה את המאבטחים להתערב ולהפריד בין הצדדים.

עוז בילו מכבי נתניה
עוז בילו מכבי נתניה | ברני ארדוב

בתגובה לאירוע, כתב הערב בילו: "אני כותב מדם ליבי. בתום המשחק מול בית"ר ירושלים הייתה התגודדות אוהדים שכואבים את מצב הקבוצה, נאמרו דברים חריפים כלפיי. לא נעים לספוג קללות ונאצות ועוד פחות נעים לעמוד בין אנשי אבטחה לאוהדי הקבוצה שהם סמל לאהבה וחיבוק.

"שיהיה ברור, אין לי ספק שאוהדי מכבי נתניה בכללותם רוצים את טובת הקבוצה והמניע שלהם הוא הצלחת מכבי נתניה, אבל האמוציות לא צריכות לנהל את התגובות ולהגיע למקומות לא נכונים, צריך לזכור ששחקנים הם בני אדם עם רגשות כמו כל אחד, יש מקומות שאסור להגיע אליהם מילולית ובוודאי פיזית מחוץ לכל תחום. אני לוקח אחריות על תגובות שלי ומבקש להתנצל אם מישהו נפגע מדברי, לעולם לא הייתה לי כוונה לפגוע בקהל החם ונדיר של מכבי נתניה. אני מחויב למועדון ולערכים שלו וכל כולי נתון אך ורק להצליח על כר הדשא ולגרום לנחת ואהבה ביציעים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי