בני לם: "רוצים להראות שאפשר לנצח את מכבי תל אביב"

play
ביום שלישי ינסו בני לם ושחקניו לעצור את כדור השלג | קובי אליהו
בנימין כבש ובישל בעקב, 0:2 להפועל תל אביב על מכבי פתח תקוה 06:11

מאמן מכבי פתח תקוה לקראת המפגש עם מוליכת הטבלה (א', 20:00, ספורט1): "יש עניין של חוסר ביטחון במשחק שלנו. לא מרגיש לחץ, מבואס. מנסים לתת הרגשה לשחקנים שהם מסוגלים לעשות את זה"

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקוה שנמצאת במשבר תארח ביום ראשון (20:00, ספורט1) את המוליכה מכבי תל אביב. המלאבסים מגיעים למשחק במומנטם שלילי, עם שלושה הפסדים רצופים וארבעה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים של הקבוצה.

המאמן בני לם, דיבר הבוקר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק והתייחס למשחק הקשה שמצפה לו: "מכבי תל אביב היא הקבוצה הטובה בארץ היום, גם לאור התוצאות שלה וגם סגל השחקנים שם. אנחנו נעשה את הכל במגרש, גם בשביל הכבוד של מכבי פתח תקוה, כדי להביא את הנקודות וזה לא חשוב נגד מי משחקים. נבוא למשחק, כמו שבאנו נגד מכבי חיפה בתחילת העונה. אנחנו נותנים את הביטחון לשחקנים ומדברים איתם שזה אפשרי. בכדורגל הכל אפשר. יש לנו עוד יומיים עד המשחק ונראה מה צריך לעשות, נראה מה הכי טוב לנו, נבדוק מי בריא ומי פצוע ואז נחליט".

על היערכות למשחק נגד החלק הקדמי החזק של הצהובים: "מדברים הרבה לראש של השחקנים ומנסים לתת להם את ההרגשה שאפשר לנצח את מכבי וכבר עשינו את זה מול מכבי חיפה. נצטרך להביא את השחקנים לרמת יכולת שכולם נותנים 120 אחוז ומשחקים אחד בשביל השני ובכדורגל הכל יכול לקרות".

מאמן מכבי פתח תקוה בני לם
מבחן גדול עבור מאמן המלאבסים. בני לם | דני מרון

לם נשאל האם הוא מרגיש לחץ בקבוצתו והוסיף: "לא מרגיש לחץ, מרגיש כאב, מבואס מזה שאנחנו לא לוקחים נקודות במשחקים האחרונים ואני מקווה שמשחק אחד יבוא וזה ישתחרר לנו. ברגע שאין לי את כל הקבוצה וחסרים לי שחקנים בגלל פציעות, אני לא מקבל את כולם בריאים זה בעייתי בקבוצה כמו שלנו, כי הקאדר לא גדול. זר אחד בחוץ לחודשיים (ג'ארד קאסה, ר"ב), ואנאס מחמיד חסר ומאור לוי רק חוזר לאט לאט וטל בן חיים עם פציעה, זה מתסכל אותך,כי אתה רוצה את כולם איתך בשביל תחרות בריאה, כמו בתחילת העונה".

על ההפסד האחרון נגד הפועל תל אביב: "בסך הכל, בסוף מדובר על לשים כדור ברשת. אנחנו צריכים את זה כמו אוויר לנשימה, את הכדור הזה ברשת. ברור לי שאם הגול הזה היה נכנס זה היה משחרר קצת לחץ והיינו מביאים תוצאה יותר טובה. אנחנו צריכים להבקיע, נכון שאנחנו סופגים גולים, ףאבל במשחק כמו ששיחקנו מול הפועל, היינו צריכים להבקיע שערים".

על הספיגות המרובות של קבוצתו: "בספיגות זה הרבה עניין של חוסר בטחון ואם אנחנו ניתן את הגול זה גם ייתן ביטחון לחלק האחורי ולשוער. ברגע שאתה לא כובש יש עניין של חוסר ביטחון במשחק שלנו, גם בחלק האחורי ואני מקווה שבזה נשתפר".

שחקני מכבי פתח תקוה עם השופט ארז פפיר
"בספיגות זה הרבה עניין של חוסר בטחון". שחקני מכבי פתח תקוה | דני מרון

המאמן התייחס לכך שאולי דווקא משחק מול קבוצה גדולה כמו מכבי תל אביב יכול להדליק מחדש את שחקניו ואמר: "אם לי זה עושה משהו, אני מאמין שגם לשחקנים שלי. משחק כזה עושה לי משהו, אתה רוצה להראות שגם מכבי פתח תקוה יכולה לנצח את מכבי תל אביב".

המאמן התייחס לירידה בכושרו של החלוץ הצעיר עידן טוקלומטי ואמר: "גם כשהוא פחות טוב ממה שהוא היה, עדין רואים שיש לו יכולות מצויינות ושהוא שחקן מצוין. גם נגד הפועל תל אביב ראית את המהירות שלו והכניסה פנימה. הוא צריך משחק אחד שייתפס לו והוא יחזור לעצמו. זה לא רציני להגיד בתחילת העונה שהוא שחקן מצוין ועכשיו להגיד אחרת. מדובר בילד בן 18 שמטבע הדברים עובר ימים כאלה וימים כאלה. הוא יחזור לעצמו. יכול להיות שבסביבה שלו מדברים על ענייני תג המחיר, אבל מבחינתו הוא מנסה לנטרל את זה. בשביל שהוא יהיה טוב, אנחנו צריכים שהקבוצה תיראה יותר טוב ויהיה לו יותר קל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי