אייל סגל יחליט על המאמן הבא של נתניה, אלמוג כהן לא מעורב בהחלטה

play
דן רומן, מאמן מכבי נתניה | ברני ארדוב
אלחמיד חזר, כבש ובישל: 1:2 להפועל חיפה על מכבי נתניה 03:23

אורי אוזן ודן רומן מועמדים, אבל הבעלים לא משתף את המנהל המקצועי בתהליך. כהן צפוי לשקול את צעדיו אם יוחלט להחתים מאמן ללא ידיעתו או הסכמתו

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

ההתרסקות של מכבי נתניה נמשכת, אחרי שהקבוצה הפסידה אמש 1:2 להפועל חיפה. זה היה הפסד שלישי ברציפות לנתניה ורביעי בחמשת משחקי הליגה האחרונים שלה ובשלב הזה היא נראית כמו קבוצת תחתית לכל דבר. מעבר לתוצאות הגרועות וההתדרדרות של הקבוצה לאיזור הקו האדום, נראה שהדרמה האמיתית במועדון מתרחשת מאחורי הקלעים ולא על כר הדשא.

אייל סגל, בעלי מכבי נתניה
אייל סגל, בעלי מכבי נתניה | ברני ארדוב

אחרי פיטוריו של המאמן רן קוז'וך, הוזעק מאמן קבוצת הנוער דן רומן להעביר את האימון ביום שישי ואמש הוא גם זה שהדריך את הקבוצה. בשלב זה לא ברור האם רומן ימשיך לאמן את הקבוצה, שכן עד כה לא נסגר שום דבר באופן רשמי בנוגע להמשך עבודתו עם הקבוצה הבוגרת. מי שמנהל בעצמו את עניין מינוי המאמן הבא של הקבוצה הוא הבעלים אייל סגל, שבשלב זה ובאופן בלתי מוסבר לא משתף את המנהל המקצועי אלמוג כהן בתהליך. השניים לא מתקשרים וכהן, שחתום על חוזה עד סיום העונה הנוכחית צפוי לשקול את צעדיו, במידה ותתקבל החלטה להחתים מאמן ללא ידיעתו או ללא הסכמתו לדבר.

אורי אוזן שוב הוזכר אמש כמועמד לתפקיד המאמן, אך גם לדן רומן עצמו יש סיכוי לקבל את התפקיד. אגב, אמש לפני יציאת הקבוצה הבוגרת לחיפה, עוד הספיק רומן לעמוד על הקווים, גם במשחק קבוצת הנוער שסיימה בתיקו 0:0 נגד הפועל באר שבע וכמה שעות לאחר מכן הדריך את הבוגרים במשחק נגד האדומים בחיפה.

המנהל המקצועי של מכבי נתניה אלמוג כהן עם דן רומן, מאמנה הזמני
מי נותן את ההוראה? אלמוג כהן לצד דן רומן | ברני ארדוב

ביום שלישי תארח נתניה את מ.ס.אשדוד ובשבת תתארח אצל הפועל חדרה, כאשר במועדון הגדירו את שני המשחקים כקריטיים לקראת המשך העונה. בשלב זה לא ידוע מי יאמן את הקבוצה במשחק הקרוב נגד אשדוד, כאשר גם רומן שעמד אמש על הקווים, טרם קיבל עדכון בנוגע לעתידו.

בחלק המקצועי חסרה אמש הקבוצה את רז כרמי הפצוע, כאשר תומר צרפתי שלא התלבש כלל במשחק הקודם נגד בית"ר ירושלים, חזר לסגל ואף פתח בהרכב. צרפתי עשוי לקבל את חולצת ההרכב גם בשלישי נגד אשדוד, כאשר ההחלטה תתקבל בהתאם למצבו הפיסי של כרמי הפצוע.

שני זרים נותרו אמש מחוץ לסגל, כאשר בנוסף לאיגור זלטאנוביץ' שאיבד את מקומו ומועמד למכירה בינואר, כפי שפורסם כאן, גם ראצ'יד צ'ירינו לא התלבש אתמול וגם ממנו יש אכזבה עצומה בשבועות האחרונים.

מתן לוי הפצוע שהחמיץ את המשחק אמש, נמצא בספק גדול גם לשני המשחקים הקרובים נגד אשדוד וחדרה ומצבו ייבחן בהמשך השבוע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי