מלמד חולם על הנבחרת ומצהיר: "עם האופי שלנו השמיים הם הגבול"

play
שחקני הפועל חיפה | ברני ארדוב
אלחמיד חזר, כבש ובישל: 1:2 להפועל חיפה על מכבי נתניה 03:23

הפועל חיפה חזרה לנצח, רוני לוי כעס על ההילחצות לאחור בסיום: "חייבים לדעת לגמור משחקים,. ג'רפי ייבדק, דיבה בספק לב"ש

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

למרות הניצחון 1:2 על מכבי נתניה, רוני לוי זעם אתמול (שבת) על שחקני הפועל חיפה בסיום המשחק. המאמן כעס בגלל שהקבוצה כבר הובילה 0:2, אבל נלחצה בדקות הסיום אחרי ספיגת שער מצמק. לוי גער בחניכיו: "גם נגד סכנין לא ידענו להרוג את המשחק ושילמנו על זה ביוקר. אי אפשר לא לגמור משחקים כאלה וגם להיות נאיביים".

לוי גם כעס על עודד צ'וקול, שפעולה שלו הובילה לקרן ממנה צימקה מכבי נתניה את התוצאה. "רוני אכן היה עצבני מאוד", אמר שחקן בקבוצה, "אנחנו חייבים לדעת לגמור משחקים ולא להילחץ לאחור".

מעבר לך בקבוצה כמובן היו מרוצים מהחזרה למסלול הניצחונות והחזרה הזמנית למקום השני. מי שסחט מחמאות היה חאתם עבד אלחמיד. הבלם עבר סדרת חינוך לאחר שאיחר לכמה אימונים ובסיום המשחק התייצב בפני הטלוויזיה והודה שההתנהלות שלו לא הייתה נכונה. "אנחנו מצפים מחאתם לדברים האלה", הסביר לוי, "הוא שחקן בכיר מאוד. יש דברים שאני פחות רוצה להיכנס אליהם כי היו לו דברים אישיים שהוציאו אותו מריכוז. אני מצפה ממנו לעוד יותר".

גם איתמר נוי שבישל את השער זכה למחמאות על יכולתו כשנכנס מהספסל. בקבוצה יבחנו את מצבו של יואב ג'רפי שנפצע והוחלף, וההערכה היא שהוא סובל מקרע בשריר באזור המפשעה . השוער יעבור צילום ואחריו תתברר סופית חומרת הפציעה. ניב אנטמן שנכנס אתמול כמחליף, יתפוס בינתיים את המקום בין הקורות. גם ג'ורג' דיבה ייבדק היום והוא בספק גדול למשחק נגד הפועל באר שבע ביום שלישי, כשדניס פוליאקוב יפתח ככל הנראה לצידו של אלחמיד.

שחקני הפועל חיפה
הפועל חיפה שוב במקום השני, לפחות זמנית | ברני ארדוב

גיא מלמד כבש אתמול את השער החמישי שלו העונה, אחרי פעולה אישית יפה עליה סיפר: "קיבלתי את הכדור בצד בשביל למשוך זמן וראיתי שיש לי סיכוי לעבור את גלאבוב. משם זה כבר זרם עד הבעיטה ואני שמח שאחרי תקופה של בישולים בלי שערים, חזרתי להבקיע. .אני לא מרוצה מהשעה הראשונה שלנו, נתניה עשו מעברים מדהימים, מדובר באחת הקבוצות שמשחקות את הכדורגל הכי טוב בליגה. כמו בקרב אגרוף שמרנו על הפנים וידענו לחזור. יש פה אופי טוב, אופי של ווינרים ושחקנים מנוסים".

על המשחק בבאר שבע ביום שלישי אמר החלוץ: "יש לי רצף משחקים מול אקסיות ואני בכלל בנאדם של זוגיות… אבל ברצינות, זה משחק קשה. אנחנו באים במומנטום אדיר מבחינת אופי".

מלמד דיבר גם על הרצון להיות חלק מנבחרת ישראל: "אני בטוח שעוקבים אחרי כולם ואלון ויוסי רוצים את השחקנים שבכושר הכי טוב. בשבילי יהיה חלום אם יקראו לי. אעשה הכל לכבוש הרבה כדי שהפעם יזמינו אותי".

על העומס: "זה משפיע, יש שחקנים שנפצעים וקשה להם יותר. זה לא תירוץ כי גם קבוצות אחרות חוות את זה. שחקנים שפחות משחקים נותנים דקות טובות כשהם נכנסים. אחרי שני משחקים שלא ניצחנו הרגשנו את הטבלה מצמצמת לעברנו, קיבלנו ניעור והבנו ששום דבר לא בטוח. אם נמשיך עם האופי הזה השמיים הם הגבול".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי